Rhododendron



host 
4.3.2005 19:59, zobrazeno: 14926x
Rhododendron modrý,vyděla jsem na fotografiích ale nemůžu ho nikde sehnat.Už jsem si koupila několik sazeniček o kterých mi tvrdili,že je to modrá barva ale nikdy to nevyšlo,dokonce i jednom obchodním zahradnickém centru.Neví někdo typ kde by se dal sehnat,jsem z Prahy. Jarka
Adresa příspěvku
Připojit reakci   
   
Nadik - (4), 17.3.2005 17:33
Já koupila modráska v zahradnictví v Praze Hostivari.Tak a teď nevim jak se ta ulice jmenuje ale je to na hlavní,kde jezdí tramvaje kolem intersparu.Tak snad jsem poradila.A je opravdu modrý ne fialový.nechala jsem si tam i poradit jak ho pěstovat protože každá barva ma své.Podle jejich rady mčtvrtým rokem krásně vykvétají a bujně rostou žlutý,bílý,oranžový,červený a modrý.Všechny kupované od nich.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 205.74 (?), 24.2.2006 7:44

Ahojky,

našla jsem tuto diskusi o modrém rododendronu až dnes, přišel už někdo na přesnou adresu kde prodávají ten opravdu opravdu modrý? Jsem taktéž z Prahy.

Katka

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 157.68 (?), 24.3.2006 0:29
Jsem sice z Kroměříže. Před 4 roky jsem byla v Praze. Jezdila jsem kolem něj a také jsem se tam byla podívat. Je to směr Hostivař, tramvaj 22 a 26. Je tam i ten Interspár. Myslím si, že se to za tu dobu nezměnilo, že vše stále platí. Ověřit si to už musíte sama, pokud budete chtít.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 222.50 (?), 28.3.2006 17:14
zahradnictvá Zavadil
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 205.74 (?), 20.4.2006 16:20
díky díky díky,  zkusím se tam juknout
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 205.74 (?), 13.6.2006 11:20

Ahojte,