Zahradnictví Na Zázvorce (Tatobity)



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
      
host - 241.241 (?) 
10.6.2011 10:33

No vidíte, a oni ten reklamační protokol opravdu myslí vážně, ikdyž v jejich obchodních podmínkách o tom není ani zmínka. Chtějí prostě lidi otrávit a tím je odradit od jakýchkoliv pokusů o reklamaci.

Jako opačný případ bych uvedl Sieberz, který po zaslání fotek uschlého stromku se do týdne ozval a navrhnul způsob řešení. Buď zaslání peněz, nebo založení konta pro další objednávky, nebo zaslání náhradní rostlinky. Tomu říkám vstřícný postoj k zákazníkovi. Skoro bych se jim měl omluvit za to, že jsem jim byl "nevěrný" s jinou firmou. Slibuju, že už se to nestane. Tatobity mě vyléčily!!!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
         
host - 190.8 (?), 10.6.2011 22:00
Fa Starkl k reklamaci nechce vidět ani fotku, to mně opravdu překvapili, okamžitě po náznaku, že zákazník je nespokojený posílají novou rostlinu. Ještě jsem měla tu čest zažít reklamaci u Kruhu a taky naprosto bez problémů a protokolů. Tyto dvě firmy se chovají opravdu solidně, pokud se vyskytne problém, takže nemám obavy u nich cokoliv objednat. Jezibaba9.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 188.237 (?), 11.6.2011 8:50
Opravuji: Není to z Kruhu, ta druhá reklamace, ale Nospolek, Ing. Václav Kovář. Jezibaba9.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 22.106 (?), 21.10.2011 16:47

To je opravdu zajímavé. Už spoustu lidí jsem slyšela stěžovat si na Starkla i na Sieberze a teď se jim tu pomalu staví slavobrána. Že by se polepšili? Já mám zase bohaté zkušenosti se zahradnictvím Na Zázvorce a nemůžu si na ně stěžovat. Ceny široko daleko nejnižší, ale víno jsem nekupovala. Sazenice chodí kvalitní, dobře zabalené a popsané. Ale borůvky mají malé ale levné. To si radši připlatím a koupím si větší v Obi. Jsou nejmíň třikrát dražší ale už nejmíň tříleté.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 8.2 (?), 12.1.2012 23:03

Jak může mít někdo bohaté zkušenosti se zahradnictvím, které funguje jeden rok. Snad jedině jeho majitel.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 52.53 (?), 18.4.2012 20:40

Vzhledem k tomu, že jsem si v zahr. Na Zázvorce objednávala stromky už předloni, poněkud mě udivuje s jakou jistotou tvrdíte, že fungují jeden rok. Mimochodem všecny stromky přišly v pořádku (3 jebloně, 2 hrušně, 1 švestka, 1 třešeň - sloupcové -  a 1 kříž. ryngle a meruňky), dokonce na jabloni a švestce loni bylo pár květů, letos jsou poupata už i na třešni. Také komunikace byla perfektní, ceny slušné.Na rozdíl od Starkla a Bakera, kde za sazenici kytky (např. barvínek aj.), která je běžně k dostání kolem 40,- Kč chtějí nehorázné sumy. Před cca. 15 lety jsem si od Starkla objednala maliníky a kytky za patnáct stovek. Zabalené to bylo opravdu pěkně, bohužel zaschlé, takže nám vykvetlo pouze 10 sasanek. Samozřejmě jsem to reklamovala a byla jsem poučena, že jsem to špatně zasadila, zalévala i hnojila (aniž by se zeptali jak jsem se o to starala), a že tedy chyba není u nich.

PS: Vášnivá zahradnice-amatérka jsem už přes 30 let, tak si myslím, že flance zasadit umím.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 35.128 (?), 11.6.2011 11:31

Zdravím už pár let mám skalku a do zahradnictví v Tatobitech to mám 8km přijel sem tam a chtěl jsem jostu pán mi řekl že jich má 30 ale vše rezervovaný pak jsem chtěl panašovaný rododendron a bílou azalku vše jsem správně zasadil i rašelinu jsem dal ale vše vypadá že chcípne..

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 10.63 (?), 18.10.2011 17:40
Ahoj, je Vás víc, co má podobné zkušenosti. Objednala jsem si u nich nějaké rostliny a nyní mám obavy, v jakém stavu rostliny přijdou.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 121.120 (?), 1.4.2015 10:24

Dobrý deň, 

pred dvomi rokmi som si objednal zo zahradnictví Na zázvorce celú zásielku. Vinou Slovenskej pošty /to sa ukázalo ale až neskôr-priznal sa mi vodič doručovacieho auta/ prišiel jeden stromček zlomený, reklamoval som ho a do týždňa mi z Tatobít prišiel nový.  Všetky rastliny aj stromčeky sa ujali.

Minulý rok už na Slovensko prestali posielať a tak som si objednal cca 10 rastlín a stromčekov cez kamaráta z Kladna, on mi to preposlal na Oravu, zasadil som to, pekne sa to ujalo, rastie to O.K.

To sú moje skúsenosti. Na zázvorce majú dobrý tovar, v niečom iný, zaujímavejší ako inde. Kupujem aj od Starkla, Sieberza, ale najmä od špecialistov v záhradníctvach, aj na Flore Olomouc.

Zatiaľ sa mi ujalo vždy a všetko.

Ján Šimún, Dolný Kubín

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
Petr z Pardubic - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (10087) - 70.240 (?), 1.4.2015 11:40

Ale ano, ano, pán Jano z Dolného Kubína, reklamace se vyřizují kladně všude. Myslím, pokud jde o poničené stromky, nebo i záměny stromků viditelné už podle visaček, nebo i stromků vyschlých. Tak se stalo i v Zázvorce a tak se stalo i v pranýřovaném Droždíně. To není problém. Problém je ve skrytých záměnách, kdy visačka odpovídá Vámi objednané odrůdě, ale ve skutečnosti jde o zcela jiný stromek. Abych pravdu řekl, tak nejhorší podezření mám vždycky tenkrát, když jde o stromky z Fytosu. A co se týče konkrétně Vás, pane Jano, tak dnes máte na Slovensku výběr nových odrůd parádní, i když někde jsou ceny vyšší, ale proč si za novinky občas nepřiplatit, to je můj názor. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Podklad dlažby na terasu22.4.2024
Výběr hliníkové pergoly od A do Z22.4.2024
Cesta z litého betonu18.4.2024
Husqvarna 36. - zapalování17.4.2024
Ako očistiť zalakované časti?14.4.2024
Cesta z litého betonu13.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika