Při poskytování těchto stránek nám pomáhají soubory cookie. Používáním stránek s tím vyjadřujete souhlas.
Další informace.
Ú v o d n í   s t r á n k a  |  Reklama   
Zahradní domky.cz
Chatky, zahradní domky a domky na nářadí, dodání po celé ČR.
Nábytek Vladeko
Dřevěný zahradní nábytek, doprava po ČR zdarma


Růže > zkušenosti s firmou Bakker

Zkušenosti s firmou Bakker


vyslouzil (17090) - xxx.xxx.92.38 (?)
12.6.2019 11:51

Proč jste zboží nereklamovala? U Bakkera s tím nebyl problém.

Ukázat polohu příspěvku v diskuzi >
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna

zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.96.121 (?)
12.12.2006 19:15, počet návštěv: 122720
Přejít na: tento příspěvek (zjistit adresu)
Dobry den,zajímalo by mě,jaké máte zkušenosti s firmou bakker.Já velice špatné.Mám smůlu pouze já? Růže přišly v igelitáku nahnilé,trvalky tak malé,že se většina nechytla,přišly polomrtvé též hortenzie.
Připojit reakci   
   

zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.6.35 (?)
14.12.2006 19:40
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
to  opradu nikdo nema s touto firmou zkušenosti?třeba dobré?
Připojit reakci
      

zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.70.254 (?)
24.12.2006 11:31
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
Zkušenosti s firmou Bakker má asi tak málo lidí proto, že je nekřesťansky drahý, v lecčem dražší než Starkl. Je mnoho podstatně levnějších firem, které Vám zašlou co potřebujete, bude to jistě i v lepší kvalitě a za menší peníze.
Připojit reakci
         

zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.216.44 (?)
30.12.2006 20:22
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
Tak též nemám žádné zkušenosti s fa Bakker,objednala jsem si jejich katalog a velmi nemile mě překvapili jejich neuvěřitelné ceny,proto jsem si vyhlédla na netu jiné a daleko levnější firmy než-li Bakker.Ren 
Připojit reakci
            

zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.6.35 (?)
31.12.2006 10:50
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
Také nemám dobré zkušenosti,jsou strašně drahý.Přitom jsem viděla jejich plantáže v Holandsku a tam měli všechno na prodej a plno novinek,všechno kvalitní.Ale k nám to přijde malé a nic moc,kromě cibulovin.Ale mám od nich amarylku s pruhovanými listy a ta roste pěkne a nezatahuje.Jinak zkuste vážně české firmy,třeba Najmanovi,pana Pražáka z Droždína,Lukon a nebo koukněte na www.skalničky.cz
Připojit reakci
               

zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.181.82 (?)
12.3.2007 12:29
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Dobrý den,

Já zkušenosti s touto firmou mám.  Reklamace u nich opravdu funguje. Nechala jsem si zaslat stromkou růži, po loňské zimě (2005/2006) velice špatně rašila, tvar korunky nic moc. Na můj mail reagovali poměrně rychle, růži zasalali jinou, velice hezkou.

Ovšem Starkl je o hodně levnější a reklamaci vyřídí zcela bez problémů (též zkušenosti se stromkovou růží) a dobře poradí.

Nyní zkouším české firmy a doufám, že nezklamou.

Hezký den, Andrea  

Připojit reakci
                  

zkušenosti s firmou Bakker


vyslouzil (17090)
12.3.2007 14:03
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
Ano, reklamace funguje. Ale nesmíte ztratit ten malý černobílý ústřižek, který funguje jako záruční list a který obvykle vyhodíte spolu s reklamními letáky. Ceny jsou ovšem prohibiční a sortiment nic moc. V době internetu postrádá rozesílání katalogů smysl, akorát navyšuje cenu produktů
Připojit reakci
                     

zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.29.152 (?)
24.3.2007 11:57
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
cibuloviny opravdu stoji za vyzkouseni, jsem koupila anemone blanda, krasne kvete a rozrusta se, loni na podzim jsem prikoupila hyacintoides hispanica, tak uvidim v kvetnu....Starkl naopak velice spatne skusenosti - trvalky, kere malinke, po vysazeni poradne nejsou ani videt, ruze a rybiz uplne vyschle. Koupila jsem u nich taky Kanzan - byl v dobre cene, zatim roste. Muj konecny nazor: neni nad dobre zahradnictvi, prohlednout si tovar, koreny....hodne zdaru!
Připojit reakci
                        

zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.150.226 (?)
10.4.2007 12:55
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
Dobrý den,

   také mám zkušenosti s internetovým nakupováním,tedy přesněji  růží a okrasných keřů.Chtěla jsem vyzkoušet,jak "to" funguje loni v létě.Zboží přišlo sice po mé urgenci v listopadu,ale přišlo.Ceny jsou sice poněkud "nadstandartní",tři růžičky a dva keře nedožily jara(možná už ani zimy),ale jinak se má očekávání celkem naplnila.Není nad osobní výběr a kupování rostlin v kontejnerech.Teď na jaře jsem si zajela do "obyčejného" zahradnictví a internetového Bakkera používám k porovnávání cen zboží ,podívám se na nabídku rostlin nebo si přečtu něco o rostlině,která mne zajímá.
Připojit reakci
                           

zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.196.102 (?)
10.4.2007 15:19
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
Od Bakkera jsem si nechala poslat na podzim nějaké keříky, sakuru a růže. Překvapilo mě, že zásilka přišla běžnou poštou a klidně by ležela na poště 15 dnů. Kromě toho přišla opravdu až koncem listopadu a už jsem původně ani nechtěla riskovat vysazení. Bylo mi ale řečeno, že pokud se rostliny neujmou, mám zaslat reklamaci s fotografií a popisem a vše se vyřídí. Neujala se pouze jedna růže a jeden keřík - pustoryl. Co do velikosti, vše odpovídalo popisu. Kupodivu mi vyrašily i všechny tulipány, které přišly současně s objednávkou jako dárek a sázet je "ve sněhu" byla fakt zábava :o)) Takže myslím, že je to případ od případu. Nejlépe je ale asi opravdu kupovat to, co si člověk může na místě "osahat" ...
Připojit reakci
                           

zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.182.2 (?)
26.9.2007 17:17
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
Dobrý den, tak zrovna dnes nám přišla zásilka, která byla z poloviny plesnivá. Docela jsme z toho byly v šoku. Chtěla bych však říct, že jsme si několikrát objednávali v českých zahradnictvích on-line např. zahradnictví Soukup a byly jsme naprosto spokojeni. Nevím, co si mám o Bakkrovi myslet, ale jedno vím jistě, už si tam nic neobjednám. Věra Popelková
Připojit reakci
                           

zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.51.176 (?)
6.10.2007 9:35
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
ja jsem od Bakkera objednala ruže, rostou dobře, ale barvy jsou úpně jiné než ty deklarované. taky ixie, z nich nevykvetla žádná, ale poslali mi obratem dobropis. Pak holandské kosatce rosario, vykvetl pouze 1 a to fialově, nikoliv růžově. jo a ještě plamenky, z nich se ujaly z šesti 3, ale poslali obratem nové. takže kvalita za vysokou cenu nic moc, ale aspoň reklamace vyřizují solidně. taky mám zkušenosti se starklem, ale kvalita mizerná - růže v zuboženém stavu, šuškarda  a mečíky plesnivé, trvalky maličké. ale reklamace bez problémů a ochotně vyřízené, na rozdíl od Bakkera, který ji požaduje písemně, stačí telefonicky. dobrou zkušenost mám s trvalkami s firmou Florianus z Jindřichova Hradce, od nich se mi vše krásně ujalo a roste.  marketa
Připojit reakci
                           

zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.41.2 (?)
15.11.2007 15:34
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Já jsem si také objednala katalog Bakker, ale jak jsem viděla ty ceny, nic jsem si neobjednala. Ale dostal se mi do rukou katalog Lukon, Koníček - Koníčková, měli tam 1900 položek, nejraději bych si objednala všechno, byly tam krásné věci a levné. Objednala jsem si katalog podzimní, přišel mi za dva dny, objednala jsemi si rostliny za 1500 Kč, a to cibuloviny a trvalky, balík přišel za tři dny, perfektně zabalené, popsané, krásné narašené cibulky, jsem z nich nadšená, určitě si budu zjara něco objednávat, pro mě jsou jedničky, zdravím Věra.

Připojit reakci
                           

zkušenosti s firmou Bakker


Míčková Jana (7) - xxx.xxx.2.142 (?)
23.11.2007 19:24
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
Nemohu si na tuto firmu stěžovat, byla jsem s ní spokojená.
Připojit reakci
                           

zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.185.175 (?)
7.2.2008 15:28
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Taktéž jsem s firmou velmi spokojena, ani jsem neměla za ta léta příležitost k reklamaci.

Připojit reakci
                           

Zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.181.251 (?)
18.5.2012 10:37
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Dobrý den,
V pond.7.5. jsem obdržela část. dodávku z výše uvedené objednávky za skoro 8 tis. Zboží jsem převzala v den doručení a to co jsem uviděla uvnitř mi připadlo jako zlý sen. Všechny rostlinky byly v ubohém stavu. Zavadlé, bez barvy - bez známek života. Místo lístečku bíle klíčky či jak to nazvat. Chtěla jsem to okamžitě reklamovat, ale v úterý byl státní svátek a byl by to hřích podrobit je dalšímu trápení a tak jsem přísně podle pokynů/bohužel jen z internetu, protože žádný letáček či lísteček u rostlinek není a tak sadíme s notebookem/ rostlinky namočila a následně zasadila a tiše jsem doufala, že chladnější počasí a moje péče jim vrátí život. Bohužel ve čtvrtek a ať se dívám jak se divám nepřežije snad ani jedna rostlinka. Pochopilá by jsem to u jedné či dvou rostlinek, ale celá zásilka i odolné keříčky jako je šeřík či skalkové rostlinky které jsou jako plevel? Nevím jak se to může stát tak zavedené firmě. Nebudu uplatňovat reklamaci, když už jsem z milostí ty kytičky zasadila. A také cítím morální povinnost se se svou zkušeností podělit s ostatníma, které by mohla zlákat vaše lákává nabídka což mi přijde jako klamavá reklama. Zbytky rostlinek - převážně opěry, které zúst. nafotím a zveřejním na internetu. U firmy Bakker už nekoupím aní konvičku.Je to dobré ponaučení. V Česku máme plno zahradnictví, kde si můžu vybrat a ja naletím na hezký udělané fotografie. Tech 8 tisíc berů jako dobrou školu životano

Grešáková

Připojit reakci
                           

Zkušenosti s firmou Bakker


vyslouzil (17090) - xxx.xxx.92.38 (?)
18.5.2012 11:19
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Reklamujte!

To nevadí, že jste rostliny zasadila - jak jinak byste zjistila neujmutí? Nemusíte ty rostlinky vracet - stačí takový malý bledý lístek, který je v zásilce přiložený. Hlavně ho nevyhoďte! Není na něm mnoho napsáno, jen název rostlinek. Oni Vám nedají zpět peníze, ale pošlou dobropis v ceně reklamovaných rostlin, za který si ve stejné ceně můžete objednat příště. To za to stojí, věřte.

Připojit reakci
               

zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.129.2 (?)
27.5.2008 17:51
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Ahojda,

tak já mám s touto firmou výborné zkušennosti. Je pravda, že jsou sice dražší, ale všechny rostliny, které si mamka objednala krásně chytly, jsou nádherné, bohaté, včetně keříků - loni jsme si objednali šeřík, už letos na tich málo proutcích kvete a nemluvím o rostlinkách jako jsou krokusy, modřence - opravdu překrásné a velmi kvalitní cibuloviny. Já tedy na tuto firmu nedám dopustit.

Připojit reakci
                  

Zkušenosti s firmou Bakker


Pavlina045 (2) - xxx.xxx.12.138 (?)
16.5.2010 9:43
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Ja taky nedám dopustit na tuto firmu i když je draší ale kvalitní ma rostliny a cibuloviny

Připojit reakci
      

zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.70.142 (?)
31.5.2008 20:43
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Bohužel, letošní rok mě se svou nekvalitou ale i cenou za kterou tuto nekvalitu nabízí doslova ohromili a div mě netrefil šlak. Teď po mě chtějí uschlé stromky, zhnilé keře růží, uschlou okrasnou krvavou strávu ve formě sena abych jim ti poslala zpět, samozřejmě podle reklamačního řádu musím poštovné, v dnešní době taky velmi luxusní služba zaplatit. Jsem na ně tak nasr..., že bych nejraději se jela na ně podívat.

Připojit reakci
      

Zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.98.74 (?)
20.5.2009 21:35
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Zdravím, ja si nemůžu stěžovat ja jsem měla loni dva a půl metrové mečíky a byli z bakru o liliich můžu řict to samé opradu krásné tygřice kvetly o život prostě super uvidíme letos, přejí i vam krásnou rozkvetlou zahradu.

Připojit reakci
   

zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.182.201 (?)
7.2.2008 22:08
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Zkušenosti s firmou mám špatné. Zaslané kytky byly buď nahnilé a někdy suché. Když jsem objednávala rostliny kvůli nabízenému dárku (např. svítící dlaždice do zahrady) poslali mi jiný dárek, protože už dlaždice neměli.  Což  si myslím je nesolidní. Dokonce mi zaslali i jiné odrůdy jahod, než jsem platila. Měo se jednalo se o jahody Kingsize. Sousedky  mají  také stejné zkušenosti - takže už neobjednáváme.

Připojit reakci
      

zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.9.99 (?)
13.2.2008 18:59
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Na podzim jsem si nechal poslat cibule některých rostlin a až na pozdní zaslání (konec listopadu na sadbu v horské oblasti opravdu ideální není), jsem byl spokojen. Kvalita sem mi zdála dobrá. Uvidíme co z nich vzejde, zima byla mizerná, ale tento víkend sem viděl rašit talovíny. Před nákupem vřele doporučuji porovnat ceny s ostatními výrobci a nakoupit jen rostliny nebo kultivary, které jste nikde jinde neviděli.

Připojit reakci
         

zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.151.203 (?)
13.2.2008 19:25
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Jen taková maličkost k zamyšlení. Nemůže mít na růst a životnost rostlin vypěstovaných v Nizozemí vliv rozdílné mikroklima? osobně vsázím na české tradiční školky.

Připojit reakci
      

zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.121.251 (?)
18.4.2008 13:41
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Taky jsem zklamaná z dárku - nabízený digitální fotoaparát dle mě má s digitálem moc málo společného, nejprve jsem myslela, že je to dětská hračka nebo foťák na jedno použití, např.digitál musí mít vzadu displej, který samozdřejmě nemá, no jsem zvědavá jestli s tím půjde fotit.Varuji všechny, kteří teprve na svůj "digitální fotoaparát" čekají. S.

Připojit reakci
         

Zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.25.96 (?)
26.1.2018 16:37
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Moje zkušenost-špatná.Objedna jsem orchidej Brtley Swarz, poslali úplně jinou aniž by mně informovali- jejich reakce -tamtu jseme neměli tak jsme poslali jinou, jestli se vám to nelíbí tak jí vratte.

Připojit reakci
   

zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.69.98 (?)
11.3.2008 13:50
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Mé zkušenosti s fyrmou Bakker jsou zatím jen ty nejlepší. Rostliny chodí zabalené velice pěkně. Po dvou letech (po vykvetení) jsem vloni zjistila, že mi byla zaslána jiná rostlina (jiný druh pivoňky). Firma Bakker se zachovala velice pěkně a dostala jsem náhradu.

Připojit reakci
      

zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.150.27 (?)
13.3.2008 7:27
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Mám jen jednu zkušenost, a to dobrou. Před podzimem jsem neodolala a objednala si už ve slevách cibulky tulipánů a růžových narcisků. Tulipány asi 3 druhy. Zasadila jsem je pečlivě do okrasných květináčů, přes zimu byly ponořené do hlíny ve skleníku. Rostou nádherně, vyrašily všechny cibulky a moc se teším, až brzo rozkvetou. Pěkné jaro všem!!! 

Připojit reakci
         

zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.222.50 (?)
31.3.2008 14:00
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Dobrý den, já moc veliké zkušenosti nemám, ale jednou jsem vyzkoušela Bakker a stačilo mi to, zkoušela jsem i Starkl a je pravda, že je lepší, ale stále není nad Mělnické zahradnictví, mají tam všechno a za hubičku. koukla jsem tam přes internet na fuchsie.cz a o víkendu jsem se tam rozjela, no úžasné!!!

Připojit reakci
            

zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.222.50 (?)
31.3.2008 14:05
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Zdravím všechny milovníky květin,

sama mám také zkušenosti se zahradnictvím v Mělníce. Mají tam opravdu vše a po pár korunách. Nejdříve jsem si přes internet fuchsie.cz vybrala pod kodem květiny a pak jsem se tam rozjela. Jsou tam velmi šikovní a milí. Vřele doporučuji, jo a pro ty, co jsou z daleka, tak Vám květiny zašlou. Krásné jaro všem zahráskářům Jana

Připojit reakci
               

zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.127.251 (?)
15.4.2008 13:52
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Vážení přátelé.vztek mne ještě drží a pořádný.Od Bekkra jsem v pátek obdržela balík, nááádhernej.Ale to co bylo v něm mě posadilo na sedinu.a doslova.Pandorea za 299 kč jo dobré následovali muškáty 3ks za379 a 3 ks za325 tak to bylo něco celé plesnivé no hnus ráno přežívali 2 a bojim se jít do ložnice.Japonská tráva za 199 kč víhodná nabídka 3ks za tuhle cenu.Přišlo jedno tak ubohé stébélko že sem se stzděla ho ukázat sousedce která si měla brát jednu rostlinku ode mne.Takže celkoví dojem z Bekkra Zděšení a protože sama sem nikoho nikdy neokradla varuju všechny slušné lidi BEKKRA ne.Slušná firma je LUKON GLAS najdete je i na internetu a tam bych třeba tu Japonskou krvavou trávu koupila za 38 kč ne já musim mít něco extra.Tak teď to mám za 1301kč zhola nic.

Nenechte se napalit jako ja.

Hezký den všem Zdeňka Malá Pardubice

Připojit reakci
                  

zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.69.99 (?)
15.4.2008 14:00
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Já si nemůžu stěžovat, objednala sem si od Bakkra stromkovou růži Osiria.Přišla mi do deseti dnů.nebyla nahnilá, kořenový systém perfektní, tak jsem měla asi štěstí...

Připojit reakci
                  

zkušenosti s firmou Bakker


Lili (337) - xxx.xxx.205.168 (?)
15.4.2008 14:14
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Soucítím s Vámi, něco podobného jsem zažila před lety s podobnou zásilkovou službou. Od té doby zásadně nakupuji osobně v zahradnictví, kde si mohu vybrat. Nelituji nákladů na cestu, i ten projetý benzín se mi vrátí formou ušetřeného poštovného a balného. Rostliny v zahradnictvích nebývají předražené, zahradníci mají konkurenci a nemohou si už z prestiže dovolit prodávat "šunty".

Připojit reakci
                  

zkušenosti s firmou Bakker


vyslouzil (17090) - xxx.xxx.77.39 (?)
15.4.2008 22:52
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Hlavně nevyhoďte ten malej bledej ústřižek s názvem odrůd -platí jako záruční list. Když ho pošlete zpět s informací, že sadba byla vadná a neujala se, pošlou Vám dobropis (poukázku na zboží ve stejné ceně).

Připojit reakci
   

zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.191.201 (?)
5.5.2008 13:18
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

mam spatne skusenosti z firmou bakker pred tydnem mi prisly kytky ruze cerne az nahnile a jsem si rekla a dost tolik penez to stallo nejlevnejsi je ten starkl fakt.je to pro priste uz se nachytat nedam nevim proc je tak ta firma predrazena. zklamala

Připojit reakci
   

zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.191.201 (?)
5.5.2008 13:22
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

je to tak ja sem mela uplne to samy ruze nahnile az cerne a nemluvim vubec o jinych rostlinach nevim proc ti kytky sou unich tak predrazeny.zklamali me.budu si kupovat nekde jinde.

Připojit reakci
      

zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.191.201 (?)
5.5.2008 13:44
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

ja sem platila 1500 za balicek pekne uhledne zabalenea kdyz jsem to otevrela-sokvsechno bylo nahnile a nemocne ja sem myslela ze padnu do vyvrtky, jen jedna ruze se ujala vic nic zklamali me a dost je to drahy. priste budu nakupat v zahradnictvi kruhmaj to levny a 2500 rostin a zelenin.

nedejte se nachytat predem nez nakouknete do casopisu jako ja!!!

porovnejte si ceny.Eva mottlova

Připojit reakci
         

zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.198.107 (?)
5.5.2008 14:30
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

A nebo jukněte na jakékoliv zahradincké fórum na zkušenosti jiných ;)

Je zajímavé, že negativy se to tu jen hemží... asi člověk musí udělat vlastní zkušenost, jinak neuvěří...

Podotýkám, že u Bakkera jsem nenakupovala a kdybych to udělala, tak by to byly maximálně cibule, asi moc čtu ;)

Martina

Připojit reakci
   

zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.199.211 (?)
18.5.2008 23:05
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Zkušenosti mám dvě a nic moc- poprvé jsme objednali sluneční hodiny, jsme s nimi celkem spokojeni, akorát je nezvládli natřít jako v katalogu, museli jsme sami. Kvalita kovu není nic moc, po půl roce reznou.

Teď jsme chtěli získat prémii, tak jsme objednali květiny. Balík dorazil docela včas a vypadal dobře. Pobavila mě jedna z reakcí na téma červená tráva - místo 3 ks jedna ubohá rostlinka, která to následně nezvládla a uschla. Cibuloviny dobré, ale yucca (on to byl spíš kousek jejího kořene) se nějak neprobrala ze zimního spánku, asi zplesniví. No jo, tak jsem si koupila za stejné peníze na trhu jinou hezčí a velkou!, trávu si objednám jinde za nižší peníz a u Bakkera dobrovolně rostliny nakupovat nebudu... Katalogy, které mi chodí neustále (stejné, akorát obměněné vrchní strany) využiju jako inspiraci.

Připojit reakci
   

zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.16.37 (?)
20.7.2008 15:42
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Máme také velice špatnou zkušenost, 20,5,08 jsme obdrželi rostilinu "Katalpa", resp. tyčku s nějakým kořenovým systémem, která ani po třech měsících nejeví známky, že by ¨z ní mohl být stromek jak má být. Zůstává z něj pouze tyčka ani k rajčatům se nehodící. A přitom chceme-li se kontaktovat přs e-mail, obdržíme zprávu, že číslo je neplatné, telefonní spojení nefunguje. Asi firmě stačí, že dostane zásilku zaplacenou dobírkou a tím veškerý zájem o zákazníka končí.

moje číslo zákazníka 103.297.339

Připojit reakci
      

zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.165.55 (?)
9.8.2008 21:41
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Objednala jsem si u Bakkera asi dvakrát, dvakrát jsem reklamovala. Reklamaci mi vyřídili a teď se můžu potěšit nádherně silnými rostlinkami stračky a pomalu sílícími výhonky fontánové růže. I ostatní rostlinky jsou již ve formě. Pravdou však je, že fotky v katalogu jsou silně počítačově upravené, aby lákaly k nákupu. Valná většina rostlinek se dá nakoupit v jiných zahradnictvích a za řádově jiné ceny. U Bakkera si příště objednám jen "specialitky".

Připojit reakci
         

zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.60.73 (?)
2.9.2008 17:00
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Já mám zkušenosti smíšené. Objednávala jsem již několikrát. Ten digitální foťák opravdu nebyl kničemu a ceny jsou velké, ale na druhou stranu levandule mi krásně kvete a rozrůstá se několik let. Maliny zatím první rok taky velké a chutné a amarylka a mininarcisy taky OK. Dodají to někdy poštou někdy autem přímo to je různé. A musím říct, že některé rostliny, např. jahody a mateřídouška se mi neujaly vůbec.

Tak hodně štěstí ať už kdekoliv.

Připojit reakci
      

zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.207.103 (?)
15.12.2008 19:29
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Musím potvrdit všechny špatné zkušenosti, o kterých tu byla zmínka. Před lety, kdy v ČR Bakker začínal a kdy ještě bylo obtížné sehnat některé atraktivní rostliny u tuzemských zahradnických firem, mělo ještě smysl si u něj objednat, přestože ceny byly a jsou nehorázné. Navíc se ještě tehdy člověk mohl spolehnout na to, že dostane to, co si objednal a v dobré kvalitě. Dnes i tyto jistoty padly.

Zuzana V.

Připojit reakci
   

zkušenosti s firmou Bakker


Papezova (1) - xxx.xxx.54.192 (?)
3.1.2009 15:59
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

I já jsem před dvěma roky neučinila s touto firmou zrovna nejlepší zkušenosti. Do jejich rostlin jsem investovala několik tisíc, polovina rostlin se mi však ani neujala. Důvodem je patrně to, že firma distribuuje zboží třebas i deset dnů po zabalení - zjistíte to z dodacího listu. Když Vám nějaká rostlina leží tak dlouho v krabici kdoví kde a pak ještě cestuje několik dnů poštou, není divu že přežijí jen opravdu exkluzivní jedinci. Protože jsem je e-mailem dost dlouho deptala reklamacemi, něco mi poslali znovu aniž by to chtěli zaplati, ale bylo to tak vysilující, že jsem si dál nic neobjednala, prostě jednou a dost.

Připojit reakci
      

zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.203.121 (?)
6.2.2009 10:50
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Naše zkušenosti jsou stejné, mizerné sazenice za nehoráznou cenu. Po naší urgentní žádosti o vymazání z registru zákazníků a nezasílání trapných soutěžních letáků v roce 2008  - žádná reakce, vše probíhá dál. Hodnotíme jako velice neseriozní jednání. proch.

Připojit reakci
         

zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.203.121 (?)
9.2.2009 16:26
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

K tomu bych připojila i nutnost minimální objednávky za 400,- kč, proberete-li se katalogem vždy je cena u jedné položky pod touto částkou, takže si musíte objednat třeba i to co sevám zrovna nehodí, ale stojí co nejméně. To je nehorázné zvyšování tržeb. Proto u nich už nic nenakoupím.

Připojit reakci
      

zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.61.210 (?)
25.3.2009 10:25
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Od Bakkera jsem objednával dohromady 4x; v prvních třech případech přišly dodávky v požadovaný čas a v odpovídající kvalitě (s jedinou vyjímkou jedné nedodané položky), vše se ujalo a dodnes mi roste. Špatnou zkušenost mám z loňska, kdy mi dodávka přišla s velkým zpožděním (sázet jarní narcisy v červnu opravdu nic moc), navíc část suchá a část nahnilá - přesto se mi asi 50% rostlinek ujalo. Studováním dodacího listu jsem zjistil, že zabalená dodávka někde ležela 2 týdny před odesláním.

Souhrnné hodnocení tedy 75%.

Připojit reakci
   

zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.68.71 (?)
3.4.2009 10:52
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Dobrý den.  Naše zkušenosti jsou ty nejhorší. Vše je předražené. Dlouhá doba dodání. Kdysi zaslaný eukaliptus zašel cca po dvou měsících, loňská zásilka durmanů-katastrofa, ale aspoň jsme to vyreklamovali. Letos zásilka-listy mají jakousi kadeřavost a z pěti už jedna zašla-tentokrát reklamace krkolomná, a proto jsem se obrátil na server pro ochranu spotřebitele.

Připojit reakci
      

Zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.185.159 (?)
15.5.2009 20:44
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Dobrý den,

zkušenosti mám opravdu ty nejhorší od objednávky až po obdržení zásilky.

Objednal jsem přes internet a poté chtěl doobjednat ještě telefonicky další zboží.Na jejich zákaznické lince o internet.obj.nic nevěděli...

Nakonec mi poslali balík určený podle dodacího listu úplně někomu jinému s jiným obsahem, navíc zboží v příšerném stavu, vč.plesnivých sazenic.Na jejich zákaz.lince mi jen sdělili, ať to pošlu zpět... Když jsem chtěl objednávku zrušit, prý to nejde, protože je už na cestě.Když mi došel ten můj balík, tak jsem byl v šoku-všechny sazenice levanduly byly shnilé a budu je reklamovat!!!Pouze cibule lilií byly pěkné.Jen ještě informaci k cenám: jejich úžasný závěsný květináč s petunkama nevalné kvality za úžasných ca.600 Kč, jsem nakonec koupil ve výprodeji v Kauflandu s pěkně narostlýma kytkama za necelých 100 Kč!!!Už o firmě Bakker Holand nechci nikdy slyšet.Zdravím všechny, Jirka

Připojit reakci
   

Zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.146.236 (?)
30.6.2009 17:23
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Stejné za několik let kdy jsem si občas něco objednala, abych měla něco "extra" se buď nic nechytlo, nebo zašlo během roku.Trvalky přesně jak Jste uvedl jsou tak malé, že při nejleší péči nepřežijí, natož aby vzešly.

Připojit reakci
   

Zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.138.82 (?)
27.8.2009 17:00
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

S firmou Bakker mam jiz dlouholete zkusenosti a ve strucnosti receno, je to tak pul na pul.

Objednaval jsem vyhradne cibuloviny. Trvalky a kere nakupuju v zahradnictvich, kde si je muzu prohlidnout a nemusi trajdat postou buhviodkud az ke mne. S cibulovinami mam zkusenosti dobre - hyacinty Fondant kazdym rokem nadherne kvetou, ladonicky zplanuji a samovysevem se rozsiruji, narcisy, lilie, tulipany, krokusy, modrence, jiriny, meciky - vsemu se dari. Nicmene, ceny jsou dosti premrstene. Takze ted uz kupuju jen to, co je tezko k sehnani jinde a pro tulipany si zajdu radsi do kvetinarstvi / zahradniho obchodaku.

Upozornuju na jejich pestre katalogy a zaplavu doprovodnych papiru o uzasnych nabidkach, jedinecnych darcich a o tom, jaky jste pro ne exkluzivni zakaznik. Kdo je detailista, tak snadno v katalozich najde, kde pocitacove pridali plno kvetu a kde zpestrili barvicky, aby to vsechno vypadalo krasne a lakave. Je proto potreba obezretnosti a zejmena srovnani s obrazky z jinych zdroju. Taky je potreba si predem nastudovat informace o pestovani objednavaneho zbozi, predejdete tak pripadnemu zklamani (aneb vychvalujici nicnerikajici popisek "Nadherna kvetina do letnich zahonu, vhodna i k rezu. Krasne voni!" neni z pestitelskeho hlediska zrovna nejinformativnejsi). Jejich darky vetsinou stoji za starou belu - solarni lampa prestala svitit na druhy den, batoh nepouzitelny, deka se po par pouzitich roztrhala, jen hrnky uz par let slouzi. To, ze jste exkluzivni VIP zakaznik, pisou myslim kazdemu:) Jejda, a muj osobni soutezni kod, svete div vse, vzdycky souhlasi s kodem, ktery me opravnuje k zarazeni do nejakeho velkeho slosovani o nejakou hodnotnou cenu! Osobne se temihle jejich hloupymi obchodnimi triky bavim - ale bohuzel, asi je hodne lidi, na ktere to zapusobi.

Takze v kostce receno, kvalita cibulovin vysoka (jen ty ceny...), s trvalkama zkusenosti nemam: osobne bych neobjednaval, kdyz si je nemuzu prohlidnout + rizika prepravy. Pokud je na vyber darek, uprednostnil bych vzdycky nejaky sacek s cibulkama pred nepraktickymi blbinami typu zahradnich trpajzliku. A hlavne bych srovnaval ceny a nekupoval to, co muzu v kvetinarstvi za rohem koupit za ctvrtinu...

Připojit reakci
      

Zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.116.167 (?)
30.9.2009 17:11
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Zkušenosti s touto firmou mám také takové Rostliny malinké a hlavně strašně drahé.Co se týče dárků jako vip zákazník to je hrůza.Ojednal jsem si kytky za 900.-kč a jaho dárek digitální fotoaparát, přišla plastová krabice najedno použití s filmem.Na dotaz, u firmi mě zdělili že digitál dostali je první čtyři nejrychlejší zákazníci, a na letáku mají odpovědět do čtrnácti dnů. Jsou to podvodníci tak jsem jim zavolal že u nich po deseti letech končím   Moural Petr

Připojit reakci
   

Zkušenosti s firmou Bakker


Luc (21) - xxx.xxx.248.7 (?)
15.9.2009 19:41
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Já tedy nemám zkušenost s touto firmou, ale chtěla bych zde napsat jiný postřeh. Zkusila jsem párkrát koupit něco v obchodních řetězcích a byla jsem překvapena cenou i jak dobře vše vzešlo.
Předloni jsem narazila v Tescu na krásné růže, kus za neuvěřitelných cca 30 Kč... ačkoli jsem neměla moc důvěru, řekla jsem si, že v nejhorším o tolik nepřijdu..růže byly dobře zabalené - navoskované, kořenový bal nevyschlý, krásně se chytly a překvapivě dobře rostou. Pak mi jednou při nákupu - a teď si nejsem jistá zda to bylo v Penny nebo v Lidlu - padla do oka krásná jiřina, kterou nabízeli... tři pěkné docela velké hlízy celkem za 49,- - zasadila jsem je a jsou fantastické - nádherné a rostou perfektně.
Udělala jsem dobrou zkušenost i s angreštem, taktéž z Tesca... takže ačkoli se to nemusí zdát, dá se v těchto řetězcích narazit na dosti levné, přitom kvalitní zboží...
Lucie

Připojit reakci
      

Zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.174.166 (?)
18.3.2010 19:26
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Mám stejnou zkušenost jako paní Lucie,  v Lidlu jsem loni nakoupila levanduli "za hubičku", krásně se rozrostla a kvetla až do podzimu. Hanča

Připojit reakci
      

Zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.11.106 (?)
18.6.2010 11:53
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Musím říct, že i já občas nakoupím v rostliny v Tescu, Lídlu a GLobusu a všechny se chytly, přežily zimu a je to opravdu velmi levné, stačí jen sledovat nabídku.

Připojit reakci
   

Zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.166.244 (?)
29.12.2009 20:10
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

já mám také velice špatné zkušenosti. Pelargonie mi přišly polámané a narcisky mi za dva roky ještě nekvetly. už u nich neobjednávám.

Připojit reakci
      

Zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.128.2 (?)
18.3.2010 9:42
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
Zkušenosti s firmou Bakker mám velmi mizerné, Jahody do truhlíku z 10 sazenic se ujaly 3, na nich vyrostly 2 jahody asi 2cm velké, další rok všechny chcíply. No neberte to za 499,00 Kč. Růže, malina ani nektarinka neobrazily, karafiátky byly plesnivé, semena nikdy nevyklíčila, jiřiny z 5 ks vyrostla 1, ale květy byly zřejmě napadené nějakou hnilobou - ani jedno poupě nikdy nerozkvetlo a uhnilo. Zvláštní že zrovna ta jiřina od Bakkera. ostatních deset kvetlo celé léto jak o život. Jediná dobrá zkušenost byla s cibulkami narcisů, ty kvetou již několik let a opravdu kultivary, které byli na fotografii. Bohužel pro mou peněženku to byla první objednávka někdy před 7 lety.
Připojit reakci
         

Zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.230.129 (?)
18.3.2010 18:31
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Jsou to zloději

Připojit reakci
            

Zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.165.92 (?)
9.4.2010 9:54
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Naprosto souhlasím. Měla jsem si přečíst dříve diskuzi než jsem u nich objednala. Nenechala jsem se odratit cenama, říkala jsem si, že bude zboží kvalitní. Přišlo to v naprosto dezolátním stavu, pelargonie zlámané, fuchsie plesnivé atd. Hrůza, nikdy víc. A někomu doporučit, to bych se musela stydět.

Připojit reakci
               

Zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.226.109 (?)
12.5.2010 20:34
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Dobrý den, protože jsem nepoučitelná tak před 14 dny mi došel balík od Bakkera.Vše plesnivé, zapařené a shnilé. Z 5 kytek křísím poslední muškát asi nepřežije.Byla to moje asi 4 objednávka nic z toho do dneška nepřežilo.Nejhorší je, že nedají vědět a na poště je balík normálně uložen 15 dní.Všichni víme jak to v krabici asi vypadá. Takže fakt už ne!!! Zdraví Františka

Připojit reakci
                  

Zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.212.238 (?)
28.8.2010 8:35
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Já kupuji u Bakkera asi 15 let. Byla jsem zpočátku nadšená, ale v posledních letech je to čím dál horší. Sazenice trvalek, i když jsou krásně zabalené, jsou různé kvality-ze tří nebo z pěti je jen jedna slušná, jedna nebo dvě již chcíplé a ostatní se snažím vzkřísit /marně/. Evidentně jsou moc dlouho zabalené.Jednou jsem místo stromku obdržela jenom nějaký ulomený suchý klacek. Pět mahonií do živého plotu bylo zabaleno aspoň půl roku, ale na radu reklamačního oddělení jsem poslušně počkala až do jara, jestli se nestane zázrak s těmi suchými klacíčky a pak jim je tam dovezla.  Reklamace jsou teď také horší, protože hledat v záhonu kořínky po nevzešlých rostlinách není snadné, raději to vzdávám. Můžu říct, že 80% zaslaných rostlin jsem zbytečně zaplatila. A ty krámy, co posílají, dostávají asi zdarma od výrobců, kteří neuspěli na trhu, za ty bych se styděla. Vždyť rostliny jsou určitě lepší bonus. Cibuloviny ale mají výborné a krásné. Také keře a stromky jsou dobré, bohužel moc drahé. Asi už opravdu s touto firmou skončím.

Připojit reakci
   

Zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.95.143 (?)
14.5.2010 0:53
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Dobrý den,

reaguji na Vaší zprávu.Jsem též zklamán a tudíž nejste sama.Jen s tím rozdílem, že šlo o jiné zboží.

Popínavé jahody jsem ještě neviděl, pokojové rajčata znám jen zvadlé a s cibulovin mě vyrostla leda tráva.Takže z hromady peněz, které jsem poslal této firmě jsem zaplatil prima dovolenou majitelovi firmy.

Jen tak dál s tímto podnikáním a brzo tady bude občanská válka.Na tuto firmu a jejich představitele rozhodně nezapomenu!!

Připojit reakci
   

Zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.224.13 (?)
14.5.2010 0:59
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

s touto firmu jsme spokojeni, vše pokaždé došlo v pořádku, vadí nám jen ceny, mají to předražené

Připojit reakci
      

Zkušenosti s firmou Bakker


konvalinka (1066) - xxx.xxx.143.17 (?)
14.5.2010 8:03
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Taky jsem nepoučitelná - na podzim my přišly od Bakera kytky. Ani nevím proč - nebyly tak hrozné, jen malé a na jaře vylezla sotva poovina. Cca před měsícem mi přišel balík - neležel na poště - vozí nám ho okamžitě a čtyři keře jochovce jsou jen špilky z nichž jeden nevypadá, že to rozchodí (vypadaly jako by opravdu narašili v té krabici, byli jakoby,,rychlené" - bleďounké a křehké) Tudíž nevím, odkud ty balíky posílají, ale cestovaly 100% dýl než dva dny. A jedna rostlinka, kterou jsem objednala spíše pro zajímavost a jen jednu, byla uhnilá - vypadá to, že úplně  Zkusím reklamovat.

Připojit reakci
   

Zkušenosti s firmou Bakker


Pavlina045 (2) - xxx.xxx.12.138 (?)
16.5.2010 9:41
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Já už od firmy Bakker kupuji 10Let a jsem velice spokojená květiny a cibulky dojdou vždy vdomluveném termínu a vpořádku vždy se mě vše ujmulo. Kupovala jsem i hortenzii a tu jsam zasadila dle návodu a rosta.Pavla

Připojit reakci
      

Zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.94.24 (?)
10.6.2010 20:54
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

S uvedenými dvěma firmami nemám zkušenosti. Od nákupu jejich zboží mě vždy odradila cena. Letos jsem si objednala několik trvalek od firmy Florianus a jsem velice spokojená. Zboží přišlo za 48 hodin naprosto v pořádku, sazenice zdravé a silné a ceny velmi solidní.  Líbí se mi i jejich internetová nabídka. U rostlin je uvedena stručná charakteristika,  fotografie, doba kvetení a cena.

Připojit reakci
   

Zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.57.82 (?)
18.6.2010 9:22
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

smůlu nemáte, je to firma, absolutně neochotná, nepružná, nekomunikují. rostliny prisly nezabalene, suche a reklamyci vyrizuji uz mesic. Peníze zpet posilaji po castech, chce to pevne nervy.Absolutne nedoporucuji. Zlatý Starkl

Připojit reakci
      

Zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.69.193 (?)
27.9.2010 18:12
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Také jsem si objednala kytičky, nechala jsem se zlákat krásnými fotkami v katalogu.Nu objednala jsem si a došlo to. Chtěla jsem jen cibule a tak snad přežijou, uvidíme,ale co mne pobavilo Vám musím napsat.V katalogu bylo jako lákadlo uvedeno, že dostanu jako dárek, dřevěnou bednu s elektronickým dárkem uvnitř, který je s LCD displeyem.Vyfoceno tam bylo mimo jiníé mobil, navigace,LCD monitor a digi kamera.No bylo tam napsáno, že 100% jedna z těch cen je má.Koukala jsem, že bedna má rozměry velice malé a task jsdem si říkala, že se do ní vejde maximálně ten mobil nebo kamera.Všechno přišlo, i ta bedna, no bedna, bedýnka a korát tak na ten mobil.Dychtivě jsem jí otevřela a uvnitř byly npžky na keře spojené s čímsi jako víceúčelový núž.Volala jsem tam a ptala jsem se, jestli ty nůžky jsou ten elektronický dárek a bylo mi řečeno, že ano.No zřejmě tam nikdo nepozná rozdíl mezi elektronickým a mechanickým dárkem. No další objednívka půjde šupem zpátky. Když to tady čtu tak vidím, kolik z nás si už naběhlo. Jarka

Připojit reakci
         

Zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.161.33 (?)
28.9.2010 1:05
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Tak si připadám, že jsem dopadla skoro stejně, jenom s tím rozdílem, že u mne se žádná bedna nekonala ani velká, ani malá.Přitom jsem dostala urgentní dopis že tam je bedna na moje jméno a s příští objednávkou mi bude zaslána.Objednávka byla na začátek září.Zatím nepřišla ani objednávka, ani bedna.A to není poprvé, co se mi toto stalo.S touto firmou mám ty nejhorší zkušenosti.Reklamovala jsem růži, která zplaněla a trvalo to 2roky, než mi poslaly novou.při té příležitosti jsem si objednala jinou růži, no a tu projistotu poslaly úplně černou, takže zase nemám nic.Nato jak mají všechno předražené... Udělala jsem si průzkum u Bakkera a Starkla.Vybrala jsem 10 stejných sazenic (kkytky, stromky, keře atd.) a rozdíl v ceně???  3000 korun!!! Takže s Bakkerem končím jednou pro vždy!!!   Shodou okolností taky Jarka

Obrázky:

Připojit reakci
   

Zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.103.1 (?)
15.5.2011 19:15
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Zdravím, je zajímavé kolik lidí zde píše jak špatné má zkušenosti, Já si od této firmy objednávám již několik let a zatím mi všechny kytky vykvetli, ono také záleží jakou má kdo půdu...,jsem s produkty velmi spokojená, nedávno jsem od této firmy sadila černý rybíz a za pár dnů se krásně ozdobil listy...

p. Marta

Připojit reakci
   

Zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.168.18 (?)
13.6.2017 21:57
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

15.4.2017 - objednávka 6 muškátů, potvrzeno, ale může být zpoždění, 9.5. - mám dotaz, jestli objednávka dosud platí, odpověď: 25.4. jsme odeslali, tedy už byla 12 dnů na poště. V jejich obchodních podmínkách je, že upozorňují mailem. To neudělali. Odešlo zpět bez vyzvednutí. 2. pokus: odešleme 16.5., 17.5. se ptám jestli to poslali, zjevný údiv, ale došly spařené hnijící kytky s bílou plísní v obalu typu PET láhev. Reklamuji. 3 pokus- zdarma došly další kytky, ne o moc lepší než ty druhé. Ale ty aspoň živoří a snad se do podzimu vzpamatují. 750 Kč za kytky na kompost. Strašné, děsné, jak uslyšíte Bakker, tak prchejte. Poslední bezdomovec by se neodvážil něco takového na trhu prodávat. Fota jsou v pořadí údálostí.

Obrázky:

Připojit reakci
      

Zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.98.166 (?)
11.6.2011 18:28
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Nevidím žádný důvod, proč bych kupovala dvě stejné rostliny jednu u Bakkera za př. 500,-, když totéž mohu získat jinde za třetinovou cenu. Po té, co jsem si objednala u Bakkera za několik set bambus v domění, že mi příjde krásná rostlina a dostala jsem jedno jediné stébélko něčeho, co se nedá popsat jsem si již nic neobjednala. Ale abych byla spravedlivá, tak mám od nich před domem rudou růži Santanu a je to nepopsatelná krása. Mám ji tam asi třetím rokem a letos jsem přijela na chalupu a nestačila jsem se divit. Má obrovské množství nádherných, velkých červených květů v trsech po několika květech, vysoká je asi tak 2 m. Nepředstavitelně se rozrostla do krásy.

Připojit reakci
         

Zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.184.139 (?)
15.6.2011 0:00
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Já mám taky od Bakkera růži, krásně kvete

Obrázky:
růže od Bakkera
růže od Bakkera
Připojit reakci
      

Zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.245.125 (?)
16.6.2017 14:06
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Mohu jen potvrdit. Objednal jsem si taky 6 muškátů (skoro 1200,- s poštovným), přišel mi kompost. Reakce, pošleme vám nové. Po dvou týdnech na mou urgenci lhali, že nové zboží odešlo minulý týden. Uběhl další týden a další telefon. Tentokrát změna, zboží už nemáme, pošleme Vám příští týden složenkou peníze. Dva týdny se nic neděje, tedy urguence. No, my jsme to ještě neposlali, ale je to v běhu, ve středu posíláme složenku. Poslední telefon (doufám) v pátek, složenka je na cestě (to jde asi pěšky), ale bez poštovného. Tak snad přijde... Závěr? Bakker NIKDY VÍCE, RUCE NA BRADAVKY A PRYČ!

Připojit reakci
   

Zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.34.85 (?)
13.10.2011 18:29
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Nespokojenost. Co jsem slyšel, cibuloviny a malé květiny mají celkem slušné, ale rozhodně nedoporučuji kupovat stromy či keře… koukněte na stránky a posuďte sami rozdíl setů 4 ročních období.

Obrázky:
sety 4 roční období
sety 4 roční období
Připojit reakci
   

Zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.232.224 (?)
29.10.2011 15:57
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Mám ty samé zkušenosti, koupil jsem jahody a nechytla se ani jedna. Jsou to holandský zloději a více s nimi nechci mít nic společného. Mimo jiné k ničemu nepošlou návod. Dnes jsem našel jiné zahradnictví (české), u všeho je návod s popisem a snad se budou chovat lépe.

Připojit reakci
   

Zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.54.232 (?)
9.3.2012 18:27
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Neustále mi posílají uschlé rostliny a inzerují dárky, které stejně nepošlou, již jsem s nima skončil

Připojit reakci
      

Zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.48.1 (?)
18.4.2012 9:28
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Já mám zase velmi dobré zkušenosti.Cypřišky koupené před 7 lety jsou krásné, asi 1,5 m vysoké, přestože došlé byly 0,30 m.Pár se jich nechytilo, ale obratem poslali nové a myslím, že jich bylo i o několik navíc.Mečíky jako dárek-nádherně červené jsem už rozdala všem v okolí, jak se pěkně rozmnožují.Růže krásná, jedna se nechytla, obratem zaslali novou.Teď jsem zrovna objednala fialové pnoucí růže, už se na ně moc těším.Pro mě-BAKKER ano.

Připojit reakci
               

Zkušenosti s firmou Bakker


vyslouzil (17090) - xxx.xxx.92.38 (?)
18.4.2012 13:21
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Od Bakkera mám dvě asi 15leté slivoně, které firma nabízela při vstupu na český trh.
1. tzv. jablkošvestka - velké černé ryngle známé ze supermarketů. Je to propadák, u nás v horší poloze zaplodí pár plodů 1x za 3 roky, silně namrzá ve dřevě i v květu
2. Švestka Bryska (nemá nic společného se starou drobnoplodou kulatou odrůdou Bryská - jednou z nejranějších slivoní). Ta od Bakkera plodí pravidelně desítky kg plodů, velkých sladkých, chutných ze dvou stran zašpičatělých . Tvarově připomínají švestku Esslingenskou, vyzrálá dužina je oproti pravým švestkám trochu měkší. I tak velká spokojenost. Jestli ji katalogy nabízejí stále, nevím, roky jsem je nečetl.

Připojit reakci
            

Zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.183.29 (?)
20.4.2012 16:04
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

..ano nepoučitelný, před pár lety jsem polovinu rostlin reklamoval, úspěšně.Zařekl se že už nikdy.Teď jsem se nechal zlákat na dárek, bateriovou konvičku.K ní jsem si objednal 3 dr.rostlin, došli 3ks 5cm hlízek za 259kč!!!Myslel jsem, že to už jsou rostliny.Další rovněž guča hlízek v igeliťáku, také za 259kč.U zahradníkú stojí vzrostlé rostliny 20-30kč.konvička je na půl litru v hodnotě tak 50kč... už fakt nikdy Bakker.

Připojit reakci
   

Zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.228.17 (?)
12.5.2012 11:11
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Mám čerstvou stejně hroznou zkušenost s dodávkou od Bakker. Půlka shnilá a půlka suchá. Ona za to možná může Česká pošta, že to trvalo týden, ale proč to tedy neposílají jinak?

Připojit reakci
   

Zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.146.32 (?)
15.5.2012 15:05
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Dobrý den, no to jsem ráda, že nejsem sama, komu přišly nahnilé růže. Akorát by mě zajímalo, jak jste řešili reklamaci, protože poslat 2 ks shnilých růží za 898 Kč včetně poštovného mi připadá skoro jako žalovatelná krádež.Každopádně už si u nich nikdy nic neobjednám a budu varovat všechny svoje známé.

Obrázky:

Připojit reakci
      

Zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.80.148 (?)
4.6.2012 22:24
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

4.6.2012 mi přišla zásilka z Bakkera. Děs a hrůza, všechno shnilé, plesnivé, zvadlé a vyschlé. Krabici jsem zavřela a poslala bez vybalení zpět. Ponaučení pro mě a varování všem. Od fy Bakker-Holland už fakt nikdy více. Že se nestydí, nechápu, jak mohou prosperovat!!!

Připojit reakci
         

Zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.56.224 (?)
30.7.2018 14:30
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

3x jsem nakoupila cibulky u Bakkera, 1x u Starkla a naposledy u Narcisy.cz Balíčky od Bakkera jsem skoro hned vyhodila, od Starkla dobrý vše vykvetlo ajsem spokojená, od Narcisy vykvetlo vše, ale hlavně mě bavily ceny a výběr cibulek a způsob balení. Vypadá to, že konkurence začíná pracovat. Hurá.

Připojit reakci
            

Zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.0.107 (?)
28.12.2018 15:29
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Bakker už asi u nás skončil, u Starkla jsem spokojená, jen má malý výběr cibulek, od Narcisy.cz jsem zkusila poprvé a pečlivě zabalené jako by to byly parfémy :)) a snad kromě jednoho ocúnu vše vykvetlo.

Připojit reakci
               

Zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.168.34 (?)
12.6.2019 11:31
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Dobrý den, u Bakkera už nikdy si nic neobjednám, zaslali mi něco jiného, než jsem měla objednané, zásilka přišla v ubohém stavu, skoro vše jsem musela vyhodit, vyhozené peníze, nedoporučuji Vlasta 

Připojit reakci
                  

Zkušenosti s firmou Bakker


vyslouzil (17090) - xxx.xxx.92.38 (?)
12.6.2019 11:51
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Proč jste zboží nereklamovala? U Bakkera s tím nebyl problém.

Připojit reakci
         

Zkušenosti s firmou Bakker


host - xxx.xxx.185.78 (?)
23.4.2019 17:42
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Práve dnes som si prevzala tak dlho očakávanú zásielku. Žial pri otvorení zásielky som sa nezmohla na nič len plač. To čo som našla v krabici by ste si neželali ani v tom najhoršom scénari filmu. Rastliny úplne zničené, vyschnuté... H r ô z a!!!  Preto všetkým odporúčam - nikdy viac!

Připojit reakci
Založit nové téma Nápověda
  Název diskusního téma   Počet příspěvků   Datum   Počet návštěv
zkušenosti s firmou Bakker8812.6.2019122721
růže na kmínku2624.5.201934955
Přesazení starých velkých růží teď 418.5.2019569
výsadba na jaře2916.3.201939339
Výměna růže45.3.20191071
Růže svraskalá327.2.2019605
Opakovaně kvetoucí růže na popnutí stromu?522.2.20191888
Pěstování plodových růží - pro sklizeň šípků na zpracování4210.12.201823738
Tantau - ruze Piano1616.11.201814414
Symbivit pro růže216.11.20181555
Růže - královna květin?3021.10.20189137
Nemoc růže 1931.8.20184047
Očkování růží819.8.20187091
Stromková růže 127.8.20187049
Popínavé růže k pomníku217.7.20181076
Preco popinavé ruze nenasadzuju dalsie kvety? 77.7.20181896
Škodlivý brouk97.7.20182320
Růže po postřiku proti padlí 25.7.20181771
jak stříhat stromkovou růži132.7.201811795
Choroba ruží 211.6.20185358
Ruze na pergole 125.5.20181096
Nemoc růže 218.5.20181314
Nemoc půdokryvné růže - jak ošetřit 118.5.20181037
Zkroucené listy růží716.5.20188876
Růže - přežije nenádobová v nádobě?718.4.20182173
plané růže - kde je koupit? 199.3.201819631
Nevíte, jak se jmenuje tahle překrásná růže? 930.1.20184905
Růže ze semen?2627.12.201717506
Co je to za růže? 729.10.20172173
Queen Elizabeth 2525.10.201726111
Růžová školka1112.10.20179737
Kde sehnat růži Koré27.10.20171462
Růže ze semínek?106.10.201715752
Co je to za chorobu ruzi? 29.9.20171898
Množení očky - ne očkování44.9.20173776
Stepovani stromkovych ruzi251.9.201729554
Letošní očkování - probudily se mi spící očka130.8.20171057
Zasazení řezané růže1029.7.201735059
Pilatka dřeňová a Pilatka prýtová312.7.20177659
Růže houbové choroby623.6.20175301
Další diskuze: 1, 2, 3, 4, 5 >  
Kulinářské fórum - recepty na vaření, uzení, zavařování, vína, destiláty
Elektrická udírna z Mountfield16.6.2019
Litinový hrnec15.6.2019
Proč mi nechytají víčka?15.6.2019
Litinový hrnec15.6.2019
Elektrická udírna z Mountfield14.6.2019
Další příspěvky > 
Úvodní stránka | Informace o serveru | Podmínky užívání | Reklama
(c) Lupo Media s.r.o. 1999 - 2019
Jak Google využívá data, když používáte weby nebo aplikace našich partnerů