jak rozmnožit stolístku ze slabého řízku?



Lenka U. - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (71) - 114.199 (?)
30.6.2008 14:22

Děkuji za rady. Ač jinak chemii na zahradě nepoužívám, tentokrát jsem udělala výjimku. Do stimulátoru jsem ji namočila a zahrabala do země do polostínu stylem dva listy (ustřižené) pod zem, jeden pravý a jeden trojčetný sestřihnuté na dva lupínky nad zem, půdu jsem předtím trochu vylehčila pískem. Přiklopila jsem ji 3l sklenicí od okurek a hodně zalila. Tak snad je to správně. A teď ještě otázka: má se ta sklenice čas od času nadzvednout a "vyvětrat" pod ní, nebo se vůbec nezvedá, dokud růže nezačne rašit? Předem díky za vaše rady, v růžích jsem nováček, ale už mě to pěkně chytlo. Jestli se dílo podaří, pošlu fotku, ta růže má vážně nádhernou barvu.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

Lenka U. - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (71) - 114.199 (?), 24.6.2008 9:05, zobrazeno: 7137x

Dobrý den, podařilo se mi vyžebrat větvičku nádherně tmavorudé, spíš tmavofialové stolístky (asi, v růžích se moc nevyznám, jen porovnávám se stolístkou, kterou mám doma), ale bohužel je dost tenoučký - odkvetlý květ, jen tři pravé listy, patka loňského výhonu. Poradíte, jak ji co nejjistěji namnožit? Žádná očka na ní nejsou vidět, takže při řízkování se musím řídit podle listů: dva pod zem a jeden nahoru, nebo naopak? Budu vděčná za každou radu, získat další větvičku asi nemám šanci. 

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 54.114 (?), 25.6.2008 19:20