Réva - draslík x hořčík



Georg Black - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (331) - 124.132 (?)
1.9.2012 10:25

Jsem tedy začátečník, ale mám pocit, že jsem někde četl, že je důležitý poměr K a Mg. Tomu by i odpovídala Vaše zkušenost. Při dodání Mg žádná změna(ty poškozený se už nenapraví, ale nové nebudou žloutnout) a při dodání K došlo ke zvětšení nepoměru K a Mg a tedy k větším ztrátám. Nicméně berte to jako hypotézu letošního začátečníka. :-)

S pozdravem GB

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
               
vjk - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (539) - 215.11 (?), 1.8.2012 0:46

Wimpi, vygooglujte si "Významné rozšíření virového patogenu GVA v českých vinicích". Hned první odkaz ve vyhledávači a potom obrázek u článku. VJK

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
Wimpi - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (2112) - 200.122 (?), 1.8.2012 7:33

A kruciš, to fakt vypadá hodně stejně (Kodrjanka)! Béééé crying.

Né že bych tam hned běžel, ale zeptám se, která inštituce provádí zdravotní testy, resp. testy na přítomnost virů u rostlinného materiálu, konkrétně révy ?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
vimon - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (407) - 18.209 (?), 1.8.2012 20:16

Když jsem asi před deseti léty začal s pěstováním révy, tak jsem měl také několik let problémy a čevenáním listů u Nera a trochu u Rhey. V té době jsem se moc nestaral o hnojení keřů. Dnes kdy kromě hnojení ke kořenům, provádím pravidelně i postřik na list Wuxalem super, červenání listů na Neru se už neobjevuje. Myslím si proto, že to není způsobeno virem, ale nesprávnou výživou.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
vin_jc - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (81) - 89.172 (?), 31.8.2012 12:49