Co vaše réva?



PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6530) - 147.108 (?)
14.10.2010 18:36

Vysočina, 550m. Takový rok nepamatuju Ve skleníku hrozny shnily, sotva trochu zesládly. Stříkal jsem jen jednou, nechci to polévat každý týden. Které neshnily, zvadla třapina.U zdi to sežral kos, ještě než to zesládlo. Takže prakticky nula. Od doby kdy jsem s tím začal, poprvé.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  31,  32,  33,  34,  35  >   
                     
host - 232.185 (?), 10.10.2010 16:37

Dobrý den, chci se s Vámi podělit o mé poznatky s révou.Bydlím ve vých.Čechách, tzn.v okrajové oblasti pro pěstování vinné révy.Mám na zahradě asi 20 stolních odrůd.Nejsem žádný odborník na pěstování révy, ale snažím se.Chtěl bych přispět trochou k ochraně před vetřelci.Trápí nás tady sběrači hroznů kosi a vosy.Loni jako dříve jsem dával na dráty PET lahve s náplní sirupu a piva.Bohužel to moc nepomohlo.Letos jsme sesbírali staré záclony a manželka z nich našila pytlíky(je jich přes 100 ks) a je po problému.Žádní vetřelci nás neobtěžují a réva je zdravá.Jenom občas zkontroluju obsah pytlíků a nahnilé kuličky vyštípnu.Je jasné, že kdo má révy nasázené hodně, tak se mi vysměje, ale je to návod pro malopěstitele.Ta práce za to stojí.Jak už jsem se zmínil výše, mám asi 20 odrůd stolní révy.Při této příležitosti bych chtěl poděkovat za rady p. Kotrlemu, které jsou pro nás laiky nedocenitelné.Letos na jaře jsme ho s kamarádem navštívili a odvezli jsme si nějaké sazenice, které nám pěkně vyrostly.Zmíním odrůdy Vostorg mušk.,Rusbol mušk.,Liepajas, Anastasia,atd.Sazeničky jsme si odváželi narašené a dnes mají 2m šlahouny.Přikládám pár fotek révy, kterou mám.Ajvaz a Kodrjanku už vnoučata "zpracovaly",tak tohle tam ještě dnes zbylo.U Arkadie jsem jeden hrozen schválně zvážil a měl 1,6 kg.Zdraví JG


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci