"Skalka"



starling - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (156) - 59.152 (?)
26.5.2010 22:32

Docela by mne zajímalo jakou máte doma skalku Vy.Abych se trochu inspiroval.Cizí práce se hodnotí lehce, ale ukázat své dílo (pokud nějaké je),to se nikomu nechce.A pro ty kterým se skalka ve skruži docela líbí, tak přidám foto jak se rozrostla po roce.:-).

Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

   Předchozí příspěvky  |  1,  2   
                     
hajank5 - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (501) - 126.125 (?), 25.5.2010 8:30

Já nejsem také odborník, ale na skalku by se měly použít kameny stejného původu. Lépe to vypadá a je to přirozenější. Ale nic proti vkusu. Jen je to můj názor.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
víítek - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (573) - 6.15 (?), 26.5.2010 21:28

Myslel jsem obě. Ta první je ale hodně divná. Taková typická skalka do dnešní sterilní zahrady. V kategorii větší skalky teda nic nápaditého.
Ta miniaturní skalka ve skruži mě nevadí, je to taková lidová tvořivost. Jsou zde sice porušeny asi všechny estetické zásady, ale je přijatelnější.

Dříve mi vadilo využívání skruží, pneumatik apod. v zahradách. Dnes už to na to koukám spíš s nostalgií.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
starling - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (156) - 59.152 (?), 26.5.2010 22:32

Docela by mne zajímalo jakou máte doma skalku Vy.Abych se trochu inspiroval.Cizí práce se hodnotí lehce, ale ukázat své dílo (pokud nějaké je),to se nikomu nechce.A pro ty kterým se skalka ve skruži docela líbí, tak přidám foto jak se rozrostla po roce.:-).

Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
hajank5 - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (501) - 126.125 (?), 26.5.2010 22:42

Moc hezky Vám to roste a pěkně jste to rozšířili.