Prosím o názor

host - 48.81 (?)
19.5.2009 0:27
Díky za váš názor. Něco o mšicích povídal. Vnučka zatím na listí rybízu chuť nedostala, měla jsem na mysli, že až rybíz dozraje, tak ho bude konzumovat ve velkém přímo z keře. Omlouvám se znovu, jsem naprostý laik, jen jsem měla strach, že ta chemie zůstane na těch, dnes ještě nezralých plodech. Asi jsem vás pobavila svým dotazem. Ještě jednou díky. D.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

host - 48.81 (?), 18.5.2009 23:20, zobrazeno: 4596x
Dnes náš soused na zahradě lezl po stromech (švestka, jabloň,višeň) a prováděl postřik - prý proti mravencům a jiným "vetřelcům". Jsem laik, ale na stromech jsou již malinkaté plody-to nevadí? Největší obavu mám z toho, že tím postříkal i rybíz, na který s oblibou chodí i moje vnučka-prý to bude za 1O dní pryč. Mám obavu, aby tomu tak opravdu bylo a vnučka nekonzumovala s rybízem i nějaké jedy. Díky za vaše názory. D.

Chalupář - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (303) - 111.132 (?), 18.5.2009 23:48

Nejspíš stříkal proti mšicím - pochopitelně nemůžu vědět, jaký přípravek použil. Pokud ale některý z moderních a běžně dostupných malospotřebitelům a Vaše vnučka nejedla hned po aplikaci listí rybízu zasažené postřikem, nevidím v tom zásadní problém.

Jistě se Vám k tomu kvalifikovaněji než já vyjádří nejbližší dětský lékař.

host - 48.81 (?), 19.5.2009 0:27
Díky za váš názor. Něco o mšicích povídal. Vnučka zatím na listí rybízu chuť nedostala, měla jsem na mysli, že až rybíz dozraje, tak ho bude konzumovat ve velkém přímo z keře. Omlouvám se znovu, jsem naprostý laik, jen jsem měla strach, že ta chemie zůstane na těch, dnes ještě nezralých plodech. Asi jsem vás pobavila svým dotazem. Ještě jednou díky. D.

host - 122.179 (?), 19.5.2009 7:03