Postup při realizaci zahrady



host - 77.142 (?)
25.4.2017 13:18

Napřed si rozmyslete, zda nebudete chtít u domu terasu, bazén, altanek, záhony, keře atd., ať neděláte spoustu úprav pozemku zbytečně.

Vypadá dost rozlehlý, vedle je železniční trať, v tom případě bych se asi nejprve snažila oddělit od trati jednak plotem, jednak vysadbou (asi skupina rychle rostoucích keřů). 

Určitě máte dost místa i na ovocné stromy. 

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

Lucikpucik - (1) - 26.166 (?), 25.4.2017 12:34, zobrazeno: 5246x
Dobrý den, jsem úplný amatér co se zahrady týče. Nastěhovali jsme se do RD a se zahradou jsme zatím nijak nehýbali. Manžel to nechává spíše na mě a já nevím kde začít. Můžete mi prosím poradit co mám nejprve udělat? Zda nechat zorat a povláčet, srovnat, pak nasít trávník... nebo je nejprve lepší mít hotový plot... Manžel tvrdí, že zorání není nutné, ale já jinak nevím, jak bychom to mohli upravit, protože terén není rovný a to je pak i nevýhoda při kosení - musíme kosit křovinořezem (to dělá manžel) a kdyby byl terén rovný, mohl by se využít traktůrek (což bych mohla i já, nebo syn). Opravdu nevím čím mám začít... Pokud by mi někdo byl ochotný poradit, budu moc ráda. Děkuji... Pro představu přikládám foto pozemku.

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 77.142 (?), 25.4.2017 13:18

Napřed si rozmyslete, zda nebudete chtít u domu terasu, bazén, altanek, záhony, keře atd., ať neděláte spoustu úprav pozemku zbytečně.

Vypadá dost rozlehlý, vedle je železniční trať, v tom případě bych se asi nejprve snažila oddělit od trati jednak plotem, jednak vysadbou (asi skupina rychle rostoucích keřů). 

Určitě máte dost místa i na ovocné stromy. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
Standa_HK_ - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1484) - 248.232 (?), 25.4.2017 13:41