Příspěvky uživatele - 215.11

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Vinič Solaris - sadenica, 29.5.2013
2 kmínky = 2x tolik práce při odstraňování obrostu. 2 kmínky se používaly u méně mrazuvzdorných odrůd jako nepřímá ochrana před mrazem, kdy údajně byla větší pravděpodobnost, že alespoň jeden přežije. Pokud naroste (a vyzraje) dostatečně dlouhý... celý příspěvek >
ABG, 27.5.2013
Ne, sekačky ABG opravdu nemontují v ČR, kompletní výroba je v Číně a sem se vozí již zhotové. Tady s nimi nikdo nic nedělá. VJK
Co je to za červíky nad kaskádou?, 25.5.2013
Nejsem žádný odborník na potápníky, ale pokud si pamatuji, tak larva potápníka jednak vypadá jinak a hlavně není přisátá  - naopak nabírá vzduch na hladině. Takže k vašemu závěru jsem trochu skeptický. VJK
Mazací tuk do převodovky půdního vrtáku, 22.5.2013
Jaký mazací tuk lze použít pro doplnění, resp. výměnu náplně v převodovce půdního vrtáku? Jedná se o typ Zipper ZI-EBO100H, v návodu je pouze " commercial HQ gearing grease". VJK
ABG, 21.5.2013
Je to samozřejmě čína jak vyšitá, nebo si vážně myslíte, že za ty peníze to někdo u nás vyrobí? Mám ABG 485, vytknul bych jí pár věcí, na druhou stranu stála necelé 4 tisícovky (teď už dokonce jenom 3). Náhradní díly se dají koupit u VARI, i když... celý příspěvek >
Spomienka na minulý ročník, 16.5.2013
Kdybyste pane Paľo rozebíral někdy v suchém létě dlažbu, viděl byste, že pod dlažbou je půda mnohem vlhčí, než mimo ní. Myšleno samozřejmě až pod štěrkovým ložem. Takže z hlediska vláhy nic nenutí révu pod dlažbou kořenit do nějakých velkých hloubek.... celý příspěvek >
Réva - draslík x hořčík, 15.5.2013