Příspěvky uživatele - 180.6

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Podnož hrušně - kdoule, 26.10.2019
To jsem moc ráda, že se tu také najde někdo, komu hrušně na kdouli rostou. Prozradíte mi prosím, kde máte zahradu? Vím že je to místo od místa jiné, ale aspoň pro hrubou orientaci.
Podnož hrušně - kdoule, 26.10.2019
Ono asi opravdu s tím zaléváním záleží hodně na místních podmínkách. U nás bylo letos hodně sucho koncem dubna, pak byl deštivý květen, ale v černu už zase nepršelo a byly dost horka, kdybych jahody 2 týdny nezalila, tak nemám co sklízet. Já nechávám... celý příspěvek >
Podnož hrušně - kdoule, 26.10.2019
Pane Petře, já sice nejsem opravdu žádný odborník, ale rajčata a jahody už pěstuji asi 15 let. Několik let jsem teď neměla na zahradu moc čas, neřešila jsem třeba hnojení, postřik, pletí jenom když už to byla moc džungle a zalévala také jenom občasně... celý příspěvek >
Podzimní hrušeň, 25.10.2019
Pokračovala bych zde výběrem pro mě vhodných odrůd, které by mohli růst na jednom stromě. Vzhledem k tomu, že mě nedoporučujete naroubovat na málo rostoucí Konferenci hodně rostoucí Clappovo a Hardyho máslovku, tak jsem se momentálně rozhodla pro... celý příspěvek >
Podnož hrušně - kdoule, 25.10.2019
Asi jsem neměla zakládat další diskuzi, ale přišel mě výběr podnože od původního tématu výběru vhodné odrůdy hrušně už příliš vzdálený. Také mě docela překvapuje, že zde hodně zahrádkářů volbu podnože vůbec neřeší a pokud ano, tak maximálně jestli je... celý příspěvek >
Podnož hrušně - kdoule, 24.10.2019