Příspěvky uživatele - 23.98

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Střih jabloně - je správně?, 13.5.2013
Sice nejsem přímo odborník, ale přerouboval bych to ze 2 důvodů (pokud se nejedná o nějakou superskvělou srdci blízkou odrůdu, kterou by chtěl zachránit): zapěstovat z množství obrůstajících vlků pěknou korunku je poměrně pracné, zachraňoval... celý příspěvek >
Střih jabloně - je správně?, 13.5.2013
Možnosti vidím 2 - buď je 25.2 tím, kdo řezal nebo nechápe principy řezu, který je zcela špatně
Oleandr skvrny na listech, 10.5.2013
já bych skoro tipoval na popálení od sluníčka - nedal jste ho ven? Rostliny si po zimě v šeru musí na slunce zvykat tak, jako člověk. Pokud nedošlo ke změně stanoviště, zkusil bych nějaký fungicid. Daník
Konec pesticidů pro zahrádkáře?, 3.5.2013
no pokud použijete výluh z vajglů, bude tam spousta polyaromatických uhlovodíků, které jsou karcinogenní zcela jistě
Konec pesticidů pro zahrádkáře?, 3.5.2013
"Proč tam není uvedena celá kompletní pravda?" Možná... proto, že kdyby si šel důchodce koupit postřik na zdravá jablíčka pro vnoučata a dočetl by se, že vnouček dost možná nebude mít děti, protože bude mít nepohyblivé spermie, těhotné dceři se... celý příspěvek >
Konec pesticidů pro zahrádkáře?, 2.5.2013
Rozhodně nechci polemizovat o tom, že se spousta chemie dostane do našeho organismu z kupovaných potravin, ale i dalších zdrojů. Jen si myslím, že je zbytečné tuto kumulativní zátěž zvyšovat nesprávnou a často nadbytečnou aplikací chemie na vlastní... celý příspěvek >
Konec pesticidů pro zahrádkáře?, 2.5.2013