Příspěvky uživatele - 30.67

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Jak použít Algea away na zelené řasy v jezírku, 21.6.2011
Tohle jsem nikdy moc nepochopil. To jako při velkém průtoku nestihnou bakterie odebrat z okolní vody živiny? Takže při příliš velkém průtoku vlastně všechny užitečné bakterie ve filtru za chvíli pochcípají hlady? Ptám se proto, že třeba někdo je... celý příspěvek >
Jak použít Algea away na zelené řasy v jezírku, 18.6.2011 Obsahuje fotku
Nejsem žádný odborník, ale jsem na tom prakticky stejně jako Vy, Světlano. Voda průzračná, ale chomáče vláknité řasy. Jelikož to, co vytahám, zase rychle doroste, usoudil jsem, že ve vodě je přebytek nějakých živin. Zatím mám jezírko hodně... celý příspěvek >
Slunečnice, 17.6.2011
Dobrý den vespolek! Včera jsem si v zahradnictví koupil předpěstovanou již kvetoucí slunečnici o výšce cca 0,5 metru. Chci ji přesadit do plechového kbelíku, který jsem pro ni připravil. Napadlo mne však, jestli ten kbelík nebude příliš velký, zda... celý příspěvek >
Rozvodna skrin pro bazen, 5.6.2011
Pokud máte staré rozvody TN-C (L+PEN=dvoudrát), tak musíte pro proudový chránič vytvořit přechod na TN-S (L+PE+N=třídrát). Rozdělení PEN vodiče na PE a N musí být přizemněné, takže přívod klasickou prodlužkou ze zásuvky je v podstatě vyloučený. Musel... celý příspěvek >
Jak najít rozbitý teploměr na dně jezírka?, 25.5.2011
Možná proto, že si mě představujete jako ukázněného plavce :) Já plavu spíš stylem "krokodýl". Taky si občas vylezu na hranu koupací vany a žuchnu tam jako balvan pěkně po nohou... Né, vážně, nebylo to kritické, ale prostě mě štvala představa, že tam... celý příspěvek >
Jak najít rozbitý teploměr na dně jezírka?, 24.5.2011