Příspěvky uživatele - 172.35

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
dá se česnek hnojit?, 8.2.2008
Již několik let nemám valnou úrodu česneku, dá se tomu nějakým způsobem pomoci
jaké stromky ke zdi, 5.2.2008
Diky že jste pochopil o co mi jde. Nejsem sice promovaný inženýr ale jako šedesáti letý zahrádkář mám snad nějaké skušenosti. Možná jsem měl otázku položit jinak. Děkuji že se vše vysvětlilo.
Sloupovitá odrůda třešní - popř hrušní, švestek, jabloní a drobného ovoce, 4.2.2008
Taky bych rád nějaké stromky vysázel ale asi nejsou u nás moc známé.
jaké stromky ke zdi, 31.1.2008
Díky.
jaké stromky ke zdi, 31.1.2008
Kdybych věděl jakou nastartuji rozpravu tak jsem nepsal.Nenapadlo mě že se bude řešit stavební stránka a další věci které nejsou snad tak podstatné.Na západ od naších hranic toto vidím docela často tak jsem si myslel že bych to mohl skusit i u... celý příspěvek >
Co teď s vistárií, 25.1.2008
Prosím o radu co ted provést s vistárií která je na stanovišti pět roků a ještě nekvetla. Díky
jaké stromky ke zdi, 25.1.2008
Tak nikdo nezabírá. Asi tam budu muset postavit manželku.
Likvidace krtků, hryzců aj., 25.1.2008
Mám vyzkoušeno že je k tomu třeba hodně trpělivosti. Dopoledne v 11,00 a v 17.00 /plus mínus deset minut/ číhám na zahradě a skoro pravidelně, pokud tam nějaký krtek je se mě podaří ho vyrýpnout. Pokud jsem šikovný tak mám nachystaný kbelík kam ho... celý příspěvek >
jaké stromky ke zdi, 25.1.2008
Prosím o radu jaké bych mohl zasadit stromky do stěny ke zdi na severozápadní stranu. A jak daleko od zdi. Na znojemsku. Děkuji.
Třešeň do tří metrů výšky, 25.1.2008