Příspěvky uživatele - 225.2

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Skvrnitost - strupovitost plodů meruňky, 18.7.2017
A ještě dotaz - přečetl jsem si o suché skvrnitosti, ale nedočetl jsem se, jestli ty "poškozené" plody teď otrhat - chybí cca 14 dní do sklizně. Když je nechám dozrát, dají se konzumovat?
Skvrnitost - strupovitost plodů meruňky, 17.7.2017
Děkuji za odpověď - zařídím se podle toho.
Skvrnitost - strupovitost plodů meruňky, 17.7.2017 Obsahuje fotku
Neumím připojit více obrázků najednou - tak tady je ten druhý k té Skvrnitosti-strupovitosti plodů meruňky
Skvrnitost - strupovitost plodů meruňky, 17.7.2017 Obsahuje fotku
Ještě dva obrázky
Skvrnitost - strupovitost plodů meruňky, 17.7.2017 Obsahuje fotku
Jsem amatér ovocnář. Na 6ti leté meruňce letos poprvé je cca 5% plodů "poškozena" - viz obrázky. Na listech žádné skvrny nejsou, některé jsou trochu vykousány. Poraďte prosím.
Srovnání a rekonstrukce trávníku, 12.7.2017
Tak snad to klapne pristi rok, az na ten trávník bude více času a bude studna.. Substrát obstarávat v zahradnictví, to bych se nedoplatil :) tady v diskuzich jsem našel tip na zeminu (vc kompostu a písku) Jisa (asi) z malesic, takze budu objednávat... celý příspěvek >
Srovnání a rekonstrukce trávníku, 12.7.2017
Dobrý den, děkuji. Mám pocit, že 2-3 týdny po osetí byli ještě v dubnu mrazy v noci, takže asi tím.. Nechápu vaši poznámku o ornici - chceme nechat navézt zahradní zeminy, již namíchané s pískem.. V tuto chvíli rovnat a zasívat mi to ale přijde... celý příspěvek >
Srovnání a rekonstrukce trávníku, 9.7.2017 Obsahuje fotku