Příspěvky uživatele - 166.118

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Česká rajčata 2017, 27.9.2017
Pěstuji rajčata už řadu let, ale nejsem žádný odborník. Nejdříve to bylo pár desítek rostlin pro vlastní potřebu, pak se počet postupně rozšiřoval - pro širší rodinu, kolegy, přátele a teď už je to kolem 400 roslin ročně. Postupně jsem zkoušel různé... celý příspěvek >
Solinátor Intex - zkušenosti po více jak třech letech?, 24.9.2017
V našem případě nepomohlo omývání elektrod proudem vody ani koupel v kuchynském octě. Miloš
Solinátor Intex - zkušenosti po více jak třech letech?, 6.9.2017
Solinátor Intex mám již druhý, první odešel na začátku 4-té sezony. Začal se po 10 minutách od počátku cyklu vypínat a hlásit málo soli, přitom soli bylo v bazénu dost. Oprava odhadem technika v Intexu 1000 - 2000 Kč. Měl jsem možnost koupit od... celý příspěvek >
Admirál, 24.8.2017
Admirál - ČK na M26: první úroda byla skutečně okouzlující, fyziologická skvrnitost žádná, následně jen pár plodů a skvrnitost ojediněle. Letos prakticky všechny jabloně měly květy zcela zničné jarním mrazem, avšak Admirál svoui bohatou násadu... celý příspěvek >
Poznáte druh smrku?, 28.5.2017 Obsahuje fotku
Pro informaci - byla jsem v onom zahradnictví nakoupit traviny a při té příležitosti jsem se podívala více i na nabídku jehličnanů. S překvapením jsem zjistila, že mají mezi smrky i pár květníků označených jako Picea omorica Fasei. Pan Svoboda ml. si... celý příspěvek >
Poznáte druh smrku?, 22.5.2017