Příspěvky uživatele - 128.23

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Problémy po delším odstavení stroje se spalovacím motorem, 24.4.2017
   Dobrý den pane ji ko.    Nikdy jsem práci servismenů nekrityzoval a ani je nijak nenapadal. Snažím se jednat slušně a to nejen s nimi.    Oni tvrdí jak moc mají práce, jak jsou naší hloupostí udření a místo... celý příspěvek >
Problémy po delším odstavení stroje se spalovacím motorem, 24.4.2017
   Dobré odpoledne pánové.     Tak jsem se zeptal techniků fy Polari a Paramo na tzv. biosložky v benzínu. Byl jsem jimi poučen, že biosložky v tom smyslu jak je chápeme mi (náhrada z řepkového oleje) se přidává jen do... celý příspěvek >
Problémy po delším odstavení stroje se spalovacím motorem, 21.4.2017
V pořádku. Mě nevěřte, já jsem se ptal jak řeší palivo třeba na Aljašce, když jsou dlouhou dobu odříznuti od možnosti čerpat nové palivo a neznali jsme nikdo odpověď. Tak jsem napsal dotaz přímo výrobci a presentoval jsem jeho odpověď. Je jasné, že... celý příspěvek >
Problémy po delším odstavení stroje se spalovacím motorem, 21.4.2017
   Dobrý den pánové. Mnou výše presentované informace, jak jsem uvedl, jsou od techniků firem Polari a Paramo, tedy výrobců benzínů. Já se živím motorovou pilou. Proto jsem napsal, kdo nevěří ať si napíše k výrobcům. Co uvádějí výrobci... celý příspěvek >
Problémy po delším odstavení stroje se spalovacím motorem, 21.4.2017
   Dobrý večer.    Tak jsem nebyl líný a napsal jsem dotaz do Parama, Unipetrolu, Polari a Benziny technikům. Odpovědělo zatím jen Paramo a Polari. V obou případech se schodli na tom, že benzín i namíchaný bezín s olejem (tzv.... celý příspěvek >
Problémy po delším odstavení stroje se spalovacím motorem, 15.4.2017