Příspěvky uživatele - 50.98

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Skalničky - jižní svah, plné slunce, 23.6.2011
Dobrý den, chtěl bych poprosit o radu ohledně osázení skalky. Potřeboval bych vědět, jaké skalničky použít k osázení jižního svahu, který je zcela vystaven slunci. Nevím pH půdy, ale použity jsou vápencové kameny, takže předpokládám, že postupem času... celý příspěvek >
Ibišek - neotevřená poupata padají, 16.6.2011
Sice nejsem odborník, ale když píšete, že ho máte teprve měsíc, možná (!!!) by to mohlo být i tím, že je mladý, nebo ještě "slabý" na to, aby udržel květy, a tak se jich sám zbaví a šetří energii pro růst.
O jaký druh křídlatek se jedná?, 16.6.2011
Ale copak je tohle češtinářský web? :D: D
Klematis, 16.5.2011
Děkuji za radu. Ano, některé listy jsou dohněda. Nejspíše to bude ono. hned večer se na to vrhnu. Díky moc, snad ho ještě zachráním! :-)
Klematis, 16.5.2011 Obsahuje fotku
Dobrý den, prosím o rychlou radu. Pěstuji plamének ´Multi blue´. Letos poprvé vyrazilo větší množství poupat, a tak jsem se těšil, že konečně budu mít na plotě parádu. Ale bohužel přišel šok. Polovina rostliny roste normálně, zatímco druhá polovina z... celý příspěvek >
Hledání názvu, 11.5.2011
A nemohla by být č. 8 čemeřice?
Phalenopsis - chyba?, 11.4.2011
A pokud jim svědčí pokles nočních teplot, jak jsem pochopil, daly by se i letnit? Vím, že u dendrobií to možné je, ale u phalenopsisu jsem se s tím ještě nesetkal.
Ibišek syrský - jak na něj?, 23.3.2011