Příspěvky uživatele - 30.14

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Hnědozelený brouček - škůdce listů i plodů, 14.6.2008
U nás ten neřád taky řádí.Ráno, když projdu trávníkem, tak se zvedají mračna.Žerou na co přijdou.Sousedi mysleli, že to jsou včely -než nasadili brýle. Hledala jsem, ptala jsem se a výsledek nulový! Prosím, poradí někdo?
Rajčata, 22.5.2008
Mám boxy velké 60x30x30- otázka je kolik rajčat tyčkových a keříčkových by jste tam nasadili?Někdo pěstuje rajčata v průhledných pytlech- mají také otvory na odtok vody? Omlouvám se za hloupé otázky, ale jsem absolutní začátečník a přistěhovalec z... celý příspěvek >
Rajčata, 21.5.2008
Dobrý den, letos začínám s pěstováním rajčat, všechno mám přichystané, ale stále nevím kolik litrů zeminy a prostoru potřebuje jedna rostlinka?Chtěla bych je pěstovat v plastových boxech-musí mít otvory na odtok vody? Děkuji a hezký večer!
pivoňka - mravenci, 15.5.2008
Děkuji za reakce, jsem hned klidnější. Hezký den! Radka
pivoňka - mravenci, 14.5.2008
Dobrý večer, nevíte proč mi na poupata pivoňek lezou černí mravenci?Žádné mšice tam nejsou, ale asi to nejlepší znamení nebude?! Děkuji
Třezalka - jsou různé druhy, 25.4.2008
Ahojky, taky mám nějaký druh třezalky co neopadává, ale střed trsu po zimě je hnědý a okolo krásně zelené(nedotčené). Jediné co mě napadlo, že před příští zimou udělat nad tím stříšku.A ty podzemní oddenky jsou na infark, kdybych je chtěla kopnout,... celý příspěvek >
Bílá skvrnitost jahodníků, 25.4.2008
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na vaše zkušenosti s bílou skvrnitostí na jahodnících.Kdy je nejvhodnější proti ní zasáhnout a čím? Děkuji za rady
Je smrkům konec?, 14.4.2008