Příspěvky uživatele - 143.17

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Thuja vs. cesmína, 7.6.2011
Cesmína je v našich podmínkách poněkud choulostivá, já měla zasazené 4 variety, živoří a přežívá už jenom jedna  Záleží, kde bydlíte. Pokud je to v zástavbě, tam je tepleji. U nás v obci mají před domem taky 4m cesmínu. Jenže já bydlím v... celý příspěvek >
Úhyn ryb, 5.6.2011
Ječná sláma se proti řasám používá, už to tu na fórech někdo psal. Hnůj - tam došlo snad k nějaké dezinformaci, snad spíše něco rašelinného... Jak píše pisatel (ka) přede mnou... je tento výrobek určený do zarybněného jezírka? Jsem laik, ale zdá se... celý příspěvek >
Komule úhyn, 5.6.2011
Tak já už jsem u dvou ani nečekala - ty nevyrašily druhým rokem - tudíž jsem je vykopala a nahradila, dalších 5 nepučí a nepučí - myslím z toho už opravdu nic nebude... Tam bude stejný problém, jako u těch Vašich ořechoplodců - myslím, že vadí právě... celý příspěvek >
Chov pstruhov, 5.6.2011 Obsahuje fotku
Zdravím Vás, Jardo ze Slatiňan  Jak žije Vaše jezírko, máte něco nového? Já ano, u nás se poslední dobou ukazuje nový návštěvník  Vy by jste asi moje nekritické nadšení nesdílel, ale zase, když je u nás, tak uznejte, že je to... celý příspěvek >
Línání psa, 5.6.2011 Obsahuje fotku
Přesně tak, psi na jaře línají a u plemene s hrubou srstí, jako má váš ovčák, to vypadá tak jak popisujete. Buďte rádi, že ho nemáte v bytě  Myslím, že zrovna na tento typ srsti je nejlepší hřeben zvaný Furminátor - hodně se to probírá na... celý příspěvek >
Dracena - prosím poraďte co s ní?, 25.5.2011