Příspěvky uživatele - 245.172

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Neřezání ovocných stromů, 23.8.2016
Obávám se, že toho nejsem schopná, nastudovat si podle literatury řez stromů :-(  Nerozumím používaným pojmům, nepoznám druhy pupenů, stromy v reálu zásadně vypadají jinak než na ilustrativních obrázcích, různé typy řezů apod. Navíc si myslím,... celý příspěvek >
Neřezání ovocných stromů, 23.8.2016
Vaše stromečky vypadají opravdu pěkně a vůbec je vidět že je hezky opečováváte (viz odplevelené kruhy pod nimi) :-). Věřím tomu, že jak píše pan Fidla, že se stromy dají řezat tak aby nevypadaly jako mrzáci, problém je v tom, že to málo kdo umí a... celý příspěvek >
Neřezání ovocných stromů, 22.8.2016
Jsem zahradník začátečník a tak zvažuju jak ke svému zahradničení přistoupit. Na zahradě mám vysázeno několik ovocných stromů, protože mým cílem je mít zahradu ne okrasnou ale tak nějak přirozeně hezkou i užitečnou. Zvažuju jak mám přistoupit k... celý příspěvek >
Nezávadnost kartonu a mulčovacích textilií, 8.6.2016
Zdravím Myslíte, že karton (nepotištěný) je opravdu zdravotně absolutně nezávadný při použití pro zamulčování jahod? A co klasická netkaná textilie? Zvažuji, jestli pro zamulčování nového záhonu jahod použít karton nebo netkanku, nahoru dám... celý příspěvek >
Okrasná jabloň Royal Beauty jako "slunečník", 2.5.2016
Na fotkách tohoto kultivaru jsem všude viděla velmi převislý růst - jako deštník ale složený, a to moc pro účel posezení nevyhovuje. Nevím do jaké míry lze převislost regulovat, tak aby byla jabloň i široká a jen lehce převislá, proto jsem... celý příspěvek >
Okrasná jabloň Royal Beauty jako "slunečník", 2.5.2016