Příspěvky uživatele - 247.254

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Přilba k motorové pile, 30.11.2017
zdravím a děkuji za odpověd.na uvedené brýle sem koukal ale abych napsal pravdu není to to co bych chtěl.samotěžbu dělam většinou na jaře a na podzim a tady u nás je v 700metrech věčně hnusně, kšiltovku mám zachvilku mokrou.jelikož dělám dřevo sám... celý příspěvek >
Přilba k motorové pile, 26.11.2017
Zdravím vás, letos dělam už pátým rokem samotěžbu dřeva, začínal jsem jako naprostej amatér a zjištuju že je potřeba nejaké ochrané vybavení.dřevo dostávám většinou po probírce nebo po mýtné těžbě, většinou teda dřevo na zemi.při odvětvování mi lítaj... celý příspěvek >
Stavba udírny v uzavřeném prostoru, 10.11.2017 Obsahuje fotku
Zdravím vás, tak jsme udírnu nakonec postavili zděnou na rámu z traverz.udírna má klapku v komínu, pod klapkou plechový tác na kapání z komína, rigle vyrobené z násad koštat, má cca 120cm na výšku, dole vyrobený rozháněč kouře z plechu.dvířka dřevěná... celý příspěvek >
Rozdíl mezi chilli papričkou a feferonkou, 2.10.2016
Máte pravdu. Chilli, kayenský pepř, feferonka jsou názvy pro pálivé papričky. Chilli je původní název z jižní Ameriky, Španělům připomínaly svou palčivostí pepř a z toho pochází název peper (peperoncino atd.). Nakonec, nejjednodušší je zadat si do... celý příspěvek >
Chovná nádrž na nástražní rybičky - rybkám se nedaří, 18.6.2016
s největší pravděpodobností se o tuberkolozu jedná, rybky mají velké nateklé krvavé boláky někdy i několik cm velké, špatnou stavbu těla, občas na trupu jakoby plísen, velmi divné oči.každopásně rybky nepřežily, měly to všechny a byly spáleny. nádrž... celý příspěvek >
Chovná nádrž na nástražní rybičky - rybkám se nedaří, 16.6.2016