Přilba k motorové pile



tomfzr6 - (2) - 247.254 (?)
26.11.2017 22:56

Zdravím vás, letos dělam už pátým rokem samotěžbu dřeva, začínal jsem jako naprostej amatér a zjištuju že je potřeba nejaké ochrané vybavení.dřevo dostávám většinou po probírce nebo po mýtné těžbě, většinou teda dřevo na zemi.při odvětvování mi lítaj piliny do očí, brýle pomůžou než se zpotíte pak je to s nima nebezpečné, na uši používam špunty.tak přemejšlym o helmě, líbí se mi ta hoby od husqwarny.není helma na samotěžbu takového dřeva zbytečná?jak se v helmě pracuje?potí se hlava?jak jde vydět přes tu mřížku?nestačil by mi na takovou práci jen štít se sluchátky? další otázka- jak se do lesa oblékáte?po dvou hodkách sem celej zpocenej a nebaví mě si vozit náhradní oblečení a nedokážu si představit dělat v protipořezech. děkuji za info

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2   
         
host - 140.103 (?), 2.11.2013 21:24

Ještě bych se pozastavil nad těma hluchátkama (sluchátkama) ono nadměrné tlumení není úplně super, mám doma Peltor s ochranou třetího stupně což jsou super sluchátka pro odstřelovače a dělostřelce laugh, ale při práci s motorovou pilou jsou docela nepoužitelné, člověk neslyší absolutně nic co se kolem něj děje = když na mě kolega hodí strom, neuslyším volání uhni, když se kolem mě někdo motá jak už to tak bývá a naráz ke mě zezadu přistoupí a bude mi strkat ruce pod pilu s větvičkou ať to ficnu, můžu ho leknutím zranit a v neposlední řadě neslyším pilu, její otáčky atd. takže jí můžu přetáčet, takže pokud sluchátka něco propouští, je to lepší.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 220.186 (?), 2.11.2013 21:57