|
Opadávání listů broskvoní, 20.6.2012 A co ten Kuprikol, kdy jste stříkal? Předem podotýkám, že nejsem odborník na postřiky, ale někde jsem slyšel, že právě olistěné broskvoně si s ním moc netykají.
Mr Big |
 |
Jak sklidit první plody rajčat co nejdříve, 19.6.2012 Jen technická připomínka: Stupické polní rané nemá listy bramborového typu ale má listy typu mikádo
Mr Big |
 |
|
 |
Jak sklidit první plody rajčat co nejdříve, 19.6.2012 Já také každý rok pěstuji Stupické polní rané. Opravdu je asi u nás nejranější, ale vždycky když utrhnu těch pár červených rajčat, tak nadávám, co mě tam straší za chudáčky rostliny. než se mně vzpamatují a dají další plody tak to trvá.Loni jsem... celý příspěvek > |
 |
Jahody v samozavlažovacím truhlíku uhnívají, 18.6.2012 Těžko radit. Dnes se prodává plno různých truhlíků u kterých je dán ve dnu knot, který by měl nasávat vodu. Pokud zaléváte podle návodu tak by se voda měla dostávat do půdy jen knoty a půda by nikdy neměla být přemokřená. Pokud systém dovolí, abyste... celý příspěvek > |
 |
Co s těmito výhonky u rajčat?, 18.6.2012 To opravdu nebyl dotaz na Vás. ale chtěl jsem to slyšet od těch, co říkají, že sklizeň je jeden a půl krát větší, případně dvakrát větší. Pokud jde o tvar rostliny, tak mám také rád když vypadá k světu
... celý příspěvek > |
 |
Sousedské poměry, 18.6.2012 Já bych to tipl, že ten domek a ten hnojník tam byl dřív než ty paneláky a Vaše čtyřbytovka. Takže tento problém se měl řešit již v době stavebního řízení.
Mr Big |
 |
Co s těmito výhonky u rajčat?, 18.6.2012 Když tak čtu tuto diskuzi, tak bych se rád zeptal, kdo jste porovnával kolik se vám urodilo rajčat na nevyštipovaném, vyštipovaném ev. rajčeti vedeném na 2 nebo tři výhony. Zajímají mne údaje v kg za sezónu a konkrétní odrůda. děkuji za... celý příspěvek > |
 |