Příspěvky uživatele - 5.149

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Opadávání listů broskvoní, 20.6.2012
A co ten Kuprikol, kdy jste stříkal? Předem podotýkám, že nejsem odborník na postřiky, ale někde jsem slyšel, že právě olistěné broskvoně si s ním moc netykají.        Mr Big
Jak sklidit první plody rajčat co nejdříve, 19.6.2012
Jen technická připomínka: Stupické polní rané nemá listy bramborového typu ale má listy typu mikádo                  Mr Big
Jak sklidit první plody rajčat co nejdříve, 19.6.2012
Já také každý rok pěstuji Stupické polní rané. Opravdu je asi u nás nejranější, ale vždycky když utrhnu těch pár červených rajčat, tak nadávám, co mě tam straší za chudáčky rostliny. než se mně vzpamatují a dají další plody tak to trvá.Loni jsem... celý příspěvek >
Jahody v samozavlažovacím truhlíku uhnívají, 18.6.2012
Těžko radit. Dnes se prodává plno různých truhlíků u kterých je dán ve dnu knot, který by měl nasávat vodu. Pokud zaléváte podle návodu tak by se voda měla dostávat do půdy jen knoty a půda by nikdy neměla být přemokřená. Pokud systém dovolí, abyste... celý příspěvek >
Co s těmito výhonky u rajčat?, 18.6.2012
To opravdu nebyl dotaz na Vás. ale chtěl jsem to slyšet od těch, co říkají, že sklizeň je jeden a půl krát větší, případně dvakrát větší. Pokud jde o tvar rostliny, tak mám také rád když vypadá k světu            ... celý příspěvek >
Sousedské poměry, 18.6.2012
Já bych to tipl, že ten domek a ten hnojník tam byl dřív než ty paneláky a Vaše čtyřbytovka. Takže tento problém se měl řešit již v době stavebního řízení.           Mr Big   
Co s těmito výhonky u rajčat?, 18.6.2012