Příspěvky uživatele - 183.254

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Vosí hnízdo - poznáte druh vos?, 1.3.2009
Omlouvám se. V poslední větě mělo být "vosa obecná"
Vosí hnízdo - poznáte druh vos?, 1.3.2009
Některé mrtvé vosy nejspíš spadly do pytle, když jsem hnízdo vyndával, bohužel jsem jej už vyhodil. V této oblasti jsem laik, překvapila mě struktura hnízda, osobně bych takovou u vos obecných neočekával. Ptám se proto, jestli se nejedná o jiný druh... celý příspěvek >
Vosí hnízdo - poznáte druh vos?, 28.2.2009 Obsahuje fotku
Dobrý den, v zimě jsem narazil v zahradním domečku na vosí hnízdo. Dá se poznat, o jaký druh vos se jedná? Děkuji, Láďa
Ošetření ořešáku po řezu, 28.2.2009
Dobrý den, letos se chystáme na omlazující řez ořešáku a chtěl bych se vás zeptat, zda byste mi poradili nějaký přípravek na ošetření ran, který by byl cenově i množstvím dostupný? Děkuji, Láďa
Ozelenění svahové zídky, 17.10.2008
Za mladých školních let jsem jednou zabloudila na Rošického stadion v Praze. Uchvátilo mě, jak byl celý zelený - někde nahoře byly obrovské truhlíky a tam nasázený břečtan. Visel dolů jako vodopád, no prostě nádhera.
Problémy s ořešákem, 4.9.2008
Jedná se o klejotok?
nocenka, 29.8.2008
micuko: díky za odpověď . Nedalo mi to a kontaktovala jsem prodejce, dle jeho informací mi prodali nový druh (prý z Holandska) a jedná se o rostliny s jinými nároky na pěstování: teď hned zasadit, nechat do listopadu narůst zelenou hmotu,... celý příspěvek >
Problémy s ořešákem, 29.8.2008