Příspěvky uživatele - 157.119

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Je možný výsev rajčat ještě v této době?, 13.4.2011
Já jsem vloni sázela až koncem dubna - různé odrůdy -  a rajčat bylo, že jsem nevěděla, co s nimi. Základ je dobře hnojit a zalévat a po zmrzlých vkládat do dobře vyhnojené půdy. Letos sice již mám pěkné sazeničky za oknem (Tornádo), ale ještě... celý příspěvek >
Do čeho přesadit semenáčky paprik, 13.4.2011
Přesně tak, stačí zahradnický substrát. Já jsem si v Hornbachu koupila i substrát na výsev zeleniny.Až mi došel, tak jsem koupila zahradní a jde to stejně.   Adéla
Kdy řezat maliny?, 13.4.2011
Tak já jsem vůbec nevěděla, že jsou jedno a dvouleté výhony. jsem v malinách začátečník, dala jsem předloni 2 maliníky k plotu, přihnojovala kravskými granulemi, hojně zalévala a na podzim je pořádně postříhala, jak mě napadlo, tak jsem zvědavá, co z... celý příspěvek >
Paprika Zvonek, 1.3.2011
Mirku, já si letos už si tyto papiky předpěstovávám v malém skleníčku. V loňském roce jsem měla od známých z Moravy tyto papriky zvonečky naložené v láku a oleji, jsou sice pikantní, ale po zavaření již né tak ostré a pálikvé je to velká dobrota.... celý příspěvek >
Rajčata, 6.5.2010
Já žádné zkušenosti s pěstováním rajčat nemám, pouze s těmi maličkými v květináči za oknem. Jinak nějakou zeleninu pěstuji a ovoce pěstuji, zejména jahody. Letos poprvé jsem si zakoupila semínka odrůdy San Marzano, něco mám v květináčích na parapetu... celý příspěvek >
Lze jeste v tuto dobu sadit stromky, 6.5.2010