|
Přilba k motorové pile, 30.11.2017 zdravím a děkuji za odpověd.na uvedené brýle sem koukal ale abych napsal pravdu není to to co bych chtěl.samotěžbu dělam většinou na jaře a na podzim a tady u nás je v 700metrech věčně hnusně, kšiltovku mám zachvilku mokrou.jelikož dělám dřevo sám... celý příspěvek > |
 |
Přilba k motorové pile, 26.11.2017 Zdravím vás, letos dělam už pátým rokem samotěžbu dřeva, začínal jsem jako naprostej amatér a zjištuju že je potřeba nejaké ochrané vybavení.dřevo dostávám většinou po probírce nebo po mýtné těžbě, většinou teda dřevo na zemi.při odvětvování mi lítaj... celý příspěvek > |
 |
|
 |
Stavba udírny v uzavřeném prostoru, 10.11.2017  Zdravím vás, tak jsme udírnu nakonec postavili zděnou na rámu z traverz.udírna má klapku v komínu, pod klapkou plechový tác na kapání z komína, rigle vyrobené z násad koštat, má cca 120cm na výšku, dole vyrobený rozháněč kouře z plechu.dvířka dřevěná... celý příspěvek > |
 |
Rozdíl mezi chilli papričkou a feferonkou, 2.10.2016 Máte pravdu. Chilli, kayenský pepř, feferonka jsou názvy pro pálivé papričky. Chilli je původní název z jižní Ameriky, Španělům připomínaly svou palčivostí pepř a z toho pochází název peper (peperoncino atd.). Nakonec, nejjednodušší je zadat si do... celý příspěvek > |
 |
Chovná nádrž na nástražní rybičky - rybkám se nedaří, 18.6.2016 s největší pravděpodobností se o tuberkolozu jedná, rybky mají velké nateklé krvavé boláky někdy i několik cm velké, špatnou stavbu těla, občas na trupu jakoby plísen, velmi divné oči.každopásně rybky nepřežily, měly to všechny a byly spáleny. nádrž... celý příspěvek > |
 |
Chovná nádrž na nástražní rybičky - rybkám se nedaří, 16.6.2016 tak jsem pročetl všechny nemoci ryb a vypadá to na rybí tuberkolozu a jediné řešení asi bude všechny rybky usmrtit a vydenzifikovat nádrž.nebo by měl někdo nejaký nápad? |
 |