Příspěvky uživatele - 171.228

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Jaké balkonovky do nadmořské výšky 600 m, 28.4.2010
Já myslím cokoliv, a pokud do nich bude pršet, tak bych nedoporučovala petunie, jsou náchylné na padlí. Jinak na větrné stanoviště bych mohla doporučit vitálku (sanvitálie), snese i občasné opomenutí v zálivce a jakmile ji zalejete, hned se... celý příspěvek >
Černooká Zuzana, 27.4.2010 Obsahuje fotku
Moniko, nejsem odborník přes kytičky jako Jiří, ale zuzanu mám už asi 4 rokem a zaštipuju ji tak pokaždé a roste dobře, viz. foto. Tak ať vám rostou zuzany tak nebo tak.
Povíjnice - Haevy blue?, 25.4.2010
Teď mě tak napadlo, nezkoušel jste někdo kombinaci černooké zuzany a modré povíjnice, Mohlo by to vypadat pěkně. Já mám zuzanu už předpěstovanou, povijnici bych zasela rovnou ven. Můžu ji tam zasadit už teď nebo mám počkat po zmrzlých? Myslím... celý příspěvek >
Million bells, 23.4.2010
Dano píše se, že mají samočistící schopnost, ale když je obíráte, je to znát.
Million bells, 23.4.2010 Obsahuje fotku
Já mívám většinou Million Bells společně s bacopou, ale sestra má ráda petunie a měla je pohromadě s milionkama a taky to vypadalo pěkně. 25 cm závěs vám udělají oboje.
Jak Vám přezimovala levandule?, 22.4.2010
Tak mě přežily levandule všechny, odspoda už obráží, ale celkově zůstaly zelené. Já je stříhám na podzim (odkvetlá květenství) a na jaře ještě dotvaruju. Jsme 460 mnm.
Million bells, 22.4.2010
Terezko, asi 3 týdny po zasazení do substrátu. Ten nějaké živiny má, přibližně na ty 3 týdny.
Pochlubte se svými balkónovými kytičkami, 22.4.2010
Agness, a máte se čím chlubit.  To určitě sousedi koukaj, jakej máte krásnej balkon. :o)
Million bells, 22.4.2010