Příspěvky uživatele - 151.238

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Mulčovač Tajfun 52, 10.3.2010
Přátelé, má někdo zkušenosti s provozem mulčovače Tajfun 52, vyráběného firmou VARI? Uvažuji o koupi a při rozhodování uvítám každý názor. Děkuji Josef
Zkušenosti s elektrickou ruční pilou Narex, 16.3.2009
Děkuji, tak tu pilu teda radši nepůjčím manželovi ani synovi   
Zkušenosti s elektrickou ruční pilou Narex, 16.3.2009
Pane J.S., děkuju moc za názor a srovnání, už to tady studuju a konzultuju. D.
Zkušenosti s elektrickou ruční pilou Narex, 16.3.2009
Pane Boštičko, děkuji, myslíte asi pilu EPR 45-24 - nejsilnější elektrická řetězová pila na trhu (21400W), jak píše firma - podle ceny je to tato. Prosím, napište mi ještě radu, proč volit tu nejsilnější s nejdelší lištou a ne třeba kratší... celý příspěvek >
Jakou jablůňku do stěny?, 9.9.2008
Dobrý den, pane Vysloužile, moc děkuju za příspěvěk, máte určitě pravduz těch informací, co píšu výše, ale letní jablka máme 3 v normální výsadbě v zahradě zcela i pohledově mimo plochu, kde je stěna,, spíš postrádáme zimní nebo pozdní zimní jablka v... celý příspěvek >
voda ve studni páchne, 1.4.2008
Děkuji moc, zkusím nějakou takovou koncentraci a večer vodu vyčerpáme. Mám však obavy, aby jakési mícháni se splašky nepokračovalo dál, bylo by to pořád dokola. Bydlíme tam přes 20 let a tohle je poprvé, jsem z toho docela vedle. Díky moc a pěkný... celý příspěvek >
voda ve studni páchne, 1.4.2008
Prosím o radu, jak se pokusit rychle tak nějak první pomocí snížit nebo odstranit pach vody. Žijeme v obci, která nemá kanalizaci a zřejmě se do studny dostaly splašky. Voda slouží na všechno kromě pití, je to teď velmi... celý příspěvek >
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty