Pomoc při pěstování CBD v interiéru



host - 238.28 (?)
23.11.2023 4:16
Myslíte něco jako tohle?
Umělé slunce
Umělé slunce
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 210.248 (?), 21.11.2023 12:05, zobrazeno: 1135x

Ahoj všichni pěstitelé, právě se chystám začít pěstovat CBD v interiéru pro léčbu epilepsie. Jsem nováček v této oblasti a rád bych využil kolektivní moudrost této komunity, abych se ujistil, že mé rostliny dostanou správnou péči. Plánuji použít LED světla o výkonu 400W pro prostor o velikosti 1 metr čtvereční. Myslíte, že je to dostatečné, nebo bych měl pořídit silnější?

Co se týče substrátu, četl jsem, že s kokosem se dosahují lepší výsledky, ale normální půda je mnohem jednodušší. Jelikož jsem začátečník, zvolím normální půdu, aby to bylo jednodušší. Nebo si myslíte, že je lepší rovnou pěstovat v kokosu? Budu pěstovat ve 7litrových květináčích, to bude dostatečné, ne?

Na internetu jsem viděl mnoho různých semen CBD a po hodně čtení si myslím, že zkusím pěstovat Critical CBD. Vybral jsem si tato semínka kvůli jejich rychlosti a jednoduchosti, ale jsem otevřený dalším návrhům. Pokud někdo pěstoval CBD v interiéru a má zkušenosti k sdílení, rád si je poslechnu! Od procesu klíčení po sklizeň je každá rada vítána.

Jedním z výzev bude udržování konstantní teploty, protože místnost, kde budu pěstovat, je vždy velmi studená. Doufám, že nízké teploty nezastaví růst rostlin, předpokládám, že budu muset použít nízkovýkonný ohřívač. Mým konečným cílem je produkovat vysokokvalitní CBD olej, protože jsem četl o jeho přínosech v případech epilepsie. Děkuji všem za vaše rady a pomoc.

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 222.235 (?), 21.11.2023 15:03