Je to pepřovník?



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3   
            
petraslavek - (9) - 62.6 (?) 
9.3.2008 18:55

Tak Vám všem děkuji za účast, konečně vím, co mi to tu docela schopně roste. Bezpochyby se jedná o Pilea peperomioides, zkoumala jsem to na fotografiích, které jsem našla na internetu. Nmá to taky nějaký český název? Nebo aspoň do jaké čeledi to patří - stačila jsem zjistit, že nemá ráda přemokření a miluje (jako většina pokojovek) východní oknbo - ranní slunce dělá s květinami zázraky, když neprospívají, dávám je do koupelny, která je obrácená na východ a všechny tam naprosto bůjí...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
               
host - 15.64 (?), 4.9.2008 16:02

Pilea peperomiodes původem z Číny patří do čeledi urticaceae. J.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 204.14 (?), 14.10.2008 20:20

česky je to Pilea pepřincovitá, s mamkou jsme ji všude hledaly a jediná knížka, která se o ní zmiňuje je "Rostliny v interiéru" od Roye Lancastera...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 117.118 (?), 25.11.2008 18:17

Dobrý den. Chtěl bych se zeptat jestli někdo nevíte kde bych mohl sehnat PEPŘOVNÍK???

Mooc děkuji za odpověď Michal

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
Zahradník - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (509) - 48.26 (?), 25.11.2008 18:34

Pepřinec jsem si koupil ve školním krámku u nás na škole a to tam moc velký výběr nemáme, před rokem stála 35 kaček.Delší dobu jsem ji v krámku neviděl.Ale určitě ho budou mít v nějakém zahradnictví nebo obchodu s květinami, je to celkem častá a nenáročná rostlina.Láďa

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 67.226 (?), 25.11.2008 18:45

...no jo, ale Pepřovník (Piper nigrum), není totéž co Pepřinec (Pilea či Peperomia). Vše se dá v bytě pěstovat.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku