Příspěvky uživatele - petraslavek

hořcový stromek, 20.4.2008
Vylovila jsem ho letos z garáže - byl, jako každé jaro úplně holý, za týden v bytě obrazil a vykvetl, tak jsem ho šoupla ven, už je tam 14 dní a je o.k. Každým rokem kvete jako šílený - má více květů než listí - mám ho na slunci na terase otočené na... celý příspěvek >
Je to pepřovník?, 9.3.2008
Tak Vám všem děkuji za účast, konečně vím, co mi to tu docela schopně roste. Bezpochyby se jedná o Pilea peperomioides, zkoumala jsem to na fotografiích, které jsem našla na internetu. Nmá to taky nějaký český název? Nebo aspoň do jaké čeledi to... celý příspěvek >
Durman, 9.3.2008
Mám tutéž zkušenost, v létě mi vichřice kutálela durman po terase, celý byl olámaný a mě bylo líto ty olámané větve vyhodit, tak jsem je různě zapíchala na zahradě do země a víc se nestarala - samozřejmě se chytily a spokojeně rostly. Zato jsem si... celý příspěvek >
Ohryzaná jabloň, 13.3.2007
Loňskou dlouhou zimu mi srnka sežrala celý vrchol mladé jabloně - nechala asi 15 cm pahýl nad zemí (od roubu). Na jaře ale vyrašily ze zbývajícího pahýlu (který jsem zařízla a zatřela voskem) 2 větvě nad roubem a měly se tak k světu, že mi bylo líto... celý příspěvek >
Co s touto palmou?, 11.3.2007 Obsahuje fotku
Prosím o radu, takto mi vypadá datlová palma vypěstovaná ze semen dovezných u Egypta v roce 2006. Nechce ani růst, ani chcípnout. V žardince jsou asi 4 semena. Jak jí podpořit v růstu? Mám přesadit? Kořeny vedou ven z květináče a jsou stočeny v... celý příspěvek >
modra hortenzie, 6.3.2007
Modřidlo od Agry funguje perfektně, mám ho také odzkoušené.
Je to pepřovník?, 5.3.2007
Nějak jsem se překlikla. Neustále tvoří listy, stonek vyholuje, zvyšuje se. Je to normální? Pokud ne, co asi dělám špatně? Děkuji za odpověď.
Je to pepřovník?, 5.3.2007 Obsahuje fotku