Prosím o název této rostliny



host - 229.90 (?)
27.11.2008 6:05

Ony existují i kompaktní formy, pěstují se z nich bonsaje, ale když se podíváte na větvičky s listy, vypadá to dost podobně. Třeba zrovna tahle kytka neměla ideální podmínky a vyčouhla se. Mně to teda jako dracena nepřipadá (samozřejmě vzrůstem ano, ale ty listy ne) a nolina to není. Ikdyž, jsem jenom laik a možné je všechno. Hezký den, L.T.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2   
                     
host - 79.208 (?), 26.11.2008 19:09

Je to Yucca elephantipes, slonia noha je nepodareny komercny nazov pletuci ludi, aj ked v tomto pripade vychadza z latinskeho nazvu (elephant- slon). U Nolina recurvata, alebo Nolina gracilis, komercny nazov vychadza z tvaru kmena, ktory je tesne nad zemou zhrubnuty. U juky sa tento jav vyskytuje len ak je pestovana z odnoze, v pripade ak je zakoreneny kus kmena (90 % pripadov v obchodoch) sa tento jav nevyskytuje, alebo len po mnohych rokoch pestovania.

Na fotografi je rastlina, ktora je pestovana v nie prave idealnych podmienkach bytu. Ma nadbytok tepla a nedostatok svetla.V hodnejsie je pestovanie v lete na piamom slnku niekde v zahrade a v zime pri teplote do 12°C. Neznasa preliatie hlavne v zimnych mesiacoch.

H.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 63.103 (?), 26.11.2008 19:25

Dobrý večer, já bych řekla, že to není ani jedna z těch, které tady zmiňujete, ale je to PODOCARPUS MACROPHYLLUS, stačí se podívat na ty listy, mrkněte do Wigipedie nebo na Google. L.T.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Zahradník - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (509) - 48.26 (?), 26.11.2008 19:29

Mě Podocarpus macrophyllus připadá podle Google spíše jako oleandr než jako tato vyfocená rostlina.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci