Co s touto Yukou?



host - 8.2 (?)
25.2.2009 10:55

Ahoj Lído,

včera jsem se na to ptala ještě v jednom květinářství, kde jsem kupovala hnojivo na palmy a tam mi bylo potvrzeno, že by to mohlo být způsobeno např. suchým vzduchem,  nebo malou intenzitou zalévání. Škůdci to prý nebudou. Tak nevím... Je pravda, že nejsem žádný odborník, v podstatě jsem vlastně laik :) a květiny pěstuji pro radost a teprve se učím, ale s tou vlhkostí vzduchu se mi to moc nezdá, protože hned vedle mi stojí Cykas, který tu vzdušnou vlhkost potřebuje myslím mnohem větší - pravidelně obě květiny rosím - a ten žádné známky suchého vzduchu neukazuje. Jak prosím poznám, že má špatné kořeny? Poznám to na první pohled? Asi je to hloupý dotaz, ale raději se zeptám :)  Nebo čeho si všímat při přesazování? A ještě jeden dotaz, můžu ji zasadit do obyčejné hlíny pro pokojovky, kterou jsem koupila v květinářství, nebo mám přimíchat písek a tak... díky

Ještě jednou děkuji všem za rady a přeju všem úspěšné pěstování a ať vám dělají kytičky jen radost.

Eva

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3   
            
host - 185.138 (?), 29.12.2008 10:45

V tomto i jiném období šetřete vodou. Dokud jsme si juky nevšímali, rostla nádherně, pak si jí vzal brácha do bytu a začal se o ní starat. Nepřežila zimu. Spíš snese sucho, než přelití.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 8.2 (?), 20.2.2009 11:55

Moc prosím o pomoc!!!