Sazenice rajčat jdou do květu



host - 77.211 (?) 
6.4.2011 15:01, zobrazeno: 15658x

Dobrý den,

potřebovala bych poradit. 22. února jsem vysela semínka rajčat. Jsem začátečník a poprvé si pěstuji sadbu doma.  Sazenice rajčat už začínají jít do květu a jsou velké cca 35 - 40 cm. Nevím co dělat. Jestli je dát už ven, ale bojím se že mi všechny odejdou. Budu ráda za každou radu. Děkuji.

Kořánová


Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 76.254 (?), 6.4.2011 15:34

Nevím, kde a v čem je máte, ale já bych je postupně otužoval, tj. přes den vynesl ven a pozorně hlídal předpověd nočních teplot, jestli je večer hodím domů nebo je venku už i nechám - někde u zdi apod., případně pod textilií. zase záleží, kam je budete sázet - já je v Polabí do foliovníku dával už několikrát kolem 20.04. a případně s pomocí netkané textilie se jim nikdy nic nestalo. Jinak teda ale sít 22.02. a 06.04. mít květy, to musím přiznat, že se mi nikdy nepovedlo. Jinak že jsou vysoká to nevadí, můžete je potom dát třeba 1/3 nebo 1/4 do země-šikmo, pustí si kořeny... Kdybyste mi chtěla dělat sadbu tak se ozvěte:-))) Jaká je to odrůda? Honza

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 77.211 (?), 6.4.2011 19:06

Mám je v půllitrových kelímkách od piva, za oknem doma. Dnes jsem je teda přendala do stodoly k oknu. Sázet budu rovnou ven, bydlím na úpatí Krušných hor. Tak co kdybych je tak za 14 dní zasadila na záhon a přikryla je net.textílií nebo igel.pytlem? Fóliovník nemám.   Díky moc za rady. odrůda je to start F1, chery Cherolla a Hana.  na květ mají skoro všechny tyto odrůdy. Zasadím je jak radíte 1/4 na šikmo do země. Aja

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
jirilan - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (802) - 176.64 (?), 6.4.2011 19:31