Sazenice okurek jdou již teď do květu



host - 100.198 (?)
18.3.2018 7:56

Semena pro získání sazenic nakládaček pro výsadbu na venkovní záhon po zmrzlých vysévám kolem poloviny dubna. Sadbu dělám v bytě, při příznivějším počasí vynáším na balkon. Vysévám odrůdu Charlotte, přerostky používám i na salát, salátovky již nepěstuji. V některém časopisu Zahrádkář z minulého režimu někdo pěstoval okurky na jižním oknu nad topením - místo záclony měl provázky na nich se táhly a plodily salátovky, byla tam i fotografie. Dnes pokud by to manželka akceptovala by to šlo modifikovat čedičovou vatou s živným roztokem... Pěknou neděli

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 110.134 (?), 15.3.2018 17:44, zobrazeno: 4214x

Sazenice okurek mi již teď nasazuji květy. Jsem začátečník, tak nevím, zda není moc brzy. Co s tím? Poradíte?

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 185.138 (?), 16.3.2018 16:46

A kde je máte? Jak jsou velké? Když se za první republiky pěstovaly ve sklenících, tak se v zimě musely opylovat. Takže jestli mají sílu a vy prostor pro pěstování, vzhůru do toho.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
pkovarik - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1331) - 230.10 (?), 16.3.2018 17:44

Málo informací. Obecně - okurky seji v půlce května.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 162.230 (?), 17.3.2018 9:34

Málo informací - jaké okurky?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 100.198 (?), 18.3.2018 7:56