Papričky - černání



host - 185.25 (?)
3.6.2011 10:18

Je to znak dozrávání, zelený plod, pak následuje černá, nebo spíš černofialová a pak červená. V tu chvíli je plod zralý. Pokud jej necháte přezrát, tak praskne a otevře se, případně zkrabatí. Tento rok mi část papriček ožrali slimácí, plzáci, zmetci jedni...

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 224.13 (?), 2.6.2011 20:38, zobrazeno: 11244x

Dobrý den! Letos jsem si zasadil několik sazenic beraních rohů a po několika dnech po zasazení mi začaly papričky na povrchu černat. Ale rostlinky dále kvetou a plody přibývají. Jsem začátečník a na netu jsem moc informací nenašel. Zálivku provádím denně a hlína je stále vlhká a sazenice jsou na slunném místě. Nevíte co dělám špatně?notix@seznam.cz

černání papriček
černání papriček
Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
marmisa - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (161) - 69.62 (?), 2.6.2011 21:14

U "normálních " paprik bývá takové černání plodů předzvěstí červenání, žloutnutí nebo oranžovění plodů, čili nástupu do zralosti. U beraních rohů se tohle nestává a tak bych se přikláněla k tomu, že je to způsobeno tou, podle mně zbytečnou, denní zálivkou.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
mičurinec - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3092) - 93.15 (?), 2.6.2011 21:21
Vasim paprikam nic neni, tato zmena barvy je urcite dana odrudou - ze zelene nezrale prechazi obvykle barva do cernofialove a pak cervene barvy, takze muzete mit ruznobarevne plody. Samozrejme muzete mit i jinou barvu, ale vetsina techto palivych paprik má prave zminenou barvu. At se dari
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
m3f - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5577) - 155.12 (?), 2.6.2011 21:20
... a nebudou náhodou ty rohy červené?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 185.25 (?), 3.6.2011 10:18