vlašské ořechy



Džugo - (4) - 26.17 (?)
18.9.2007 22:48
/Prepáčte nevšimol somsi tu vrstvu/ Plné bedničky, ale keď ich zbieram po daždi niekedy par dní ležia vo vode, tak ich prehrniem než obschnú z vody. Bedničky mam na sebe, nestoja priamo na zemi ale na starých stoličkách, lebo mi tam za prívalov natečie aj 10 cm vody P
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
         
host - 184.85 (?), 16.9.2007 22:05
I ja mam spatne zkusenosti se susenim orechu, byly vyschle a horke. Susila jsem je vyloupane v kuchyni, v chladne mistnosti okamzite zacaly plesnivet. Prosim poradte, opet uz zacinaji padat, alespon letos bych si na nich chtela s rodinou pochutnat, dekuji.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
Džugo - (4) - 72.202 (?), 16.9.2007 23:20
Vážená pani nie som odborník na sušenie ovocia a orechov, ale pozbieram orechy po zemi /neotlkam/ uložím do bedničky na zeleninu a tú mam uloženú pod prístreškom na dvore. Nesvieti tam slnko a neprší. Nerozeznáte ročné orechy od dvojročných. Niesu horké a neplesnivejú. Stále sú vonku. Vylúpané orechy horknú. Peter
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18312) - 83.26 (?), 17.9.2007 11:21
Hořknutí ořechů je většinou způsobeno žluknutím tuků - proces urychluje vyšší teplota, přítomnost vzduchu a světla. Vyloupané žluknou rychleji.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 184.85 (?), 18.9.2007 10:33