Jaká odrůda ořešáku do vyšších poloh



host - 191.84 (?)
16.12.2006 11:14
letos byla velmi tuhá zima, Jupiter však urodil moc.dále semenáč veliký ořech/Bulharský /urodil hodně v nadmoř.výšce 300m.Plodí mi to hodně asi díky semenáči,který jsem si vypěstoval.Ten má úžasné jehnědy,dlouho pyluje.Vždy mají být blízko různé odrůdy.U ořechu totiž jehnědy vyrůstají dříve než samičí zárodky takže vlastní pyl často přijde příliš brzy.Nejsem odborník, ale nějak podobně tomu je.dnes se sází hodně i červený ořech/červené jádro/.Někdo to určitě zasadil a má.V německu jsem stříhal 20 000 stromků,pěstovaných ze semene.Nevím ,zda to je ten seifersdorfský, nebo jiný,říkali,že tato semena jsou drahá a že z nich to roste dobré.V Bad Ems.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2   
host - 168.158 (?), 15.10.2006 8:13, zobrazeno: 42231x
Prosím o radu jakou drůdu ořešáku královského bych měl vysadit v podhorské oblasti aby rodil? Jedná se o nadmořskou výšku 450 m v oblasti Valašska.
Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18311), 30.11.2006 17:42

Pokud se v okolí ořešáky pěstují, lze zkusit Mars, Seifersdorfský, Apollo. Jestli ne,  tak bych to nezkoušel. V tuhých zimách vymrzají květní pupeny, strom je pak jen k dekoraci.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 191.84 (?), 16.12.2006 11:14