Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Mě to dělá to samý. Mám sihl ms 180. V nižších ot. to šlape, jakmile se přidá plyn do pracovních ot. tak se dusí. Občas to funguje normálně (hlavně za studena), ale většinou je to nepoužitelný. U 180 jsou 3 šrouby (viděl jsem je na fotce ND karburátoru). Problém je v tom, že přístup je pouze ke šroubu volnoběhu. Přístup k jehlám L a H je pouze po sundání plastového tělesa filtru (což pak nemá smysl seřizovat) a nebo po demontáži motoru z plastového rámu (což mě příjde taky jako nesmysl rozdělávat všechny plastový kryty). takže bych to viděl tak, že se seřizováním L a H se tady asi vůbec nepočítá. Pila má najeto tak 20 nádrží, což mě příjde málo na zanesení filtru. Na pile občas vyskočí vodič z držáku co vede k přepínači(motor pak nejde vypnout), Možná pak při přidávání plynu se vodič dotýká kontaktu a vypíná zapalování. Doufám, že to bude tim, jinak mě klepne.Tohle se možná stává i u 170 resp. 017.

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 17 a číslo 18.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika