Mě to dělá to samý. Mám sihl ms 180. V nižších ot. to šlape, jakmile se přidá plyn do pracovních ot. tak se dusí. Občas to funguje normálně (hlavně za studena), ale většinou je to nepoužitelný. U 180 jsou 3 šrouby (viděl jsem je na fotce ND karburátoru). Problém je v tom, že přístup je pouze ke šroubu volnoběhu. Přístup k jehlám L a H je pouze po sundání plastového tělesa filtru (což pak nemá smysl seřizovat) a nebo po demontáži motoru z plastového rámu (což mě příjde taky jako nesmysl rozdělávat všechny plastový kryty). takže bych to viděl tak, že se seřizováním L a H se tady asi vůbec nepočítá. Pila má najeto tak 20 nádrží, což mě příjde málo na zanesení filtru. Na pile občas vyskočí vodič z držáku co vede k přepínači(motor pak nejde vypnout), Možná pak při přidávání plynu se vodič dotýká kontaktu a vypíná zapalování. Doufám, že to bude tim, jinak mě klepne.Tohle se možná stává i u 170 resp. 017.