Jak začít s mulčovací kůrou



DaveCZ - (2) - 244.119 (?) 
27.4.2010 12:14, zobrazeno: 17665x

Dobrý den, jsem naprostý začátečník a prosím o radu. Chceme si usnadnit trochu práce se sekáním zahrady a na hůře přístupných místech použít mulčovací netkanou textilii a na ní dát mulčovací kůru. Je to v místech, kde jsou keře. Můj dotaz zní: Můžu si ušetřit práci a dát mulčovací textilii přímo na trávu s tím, že tráva časem odumře nebo musím veškerou trávu před pokládkou odstranit? Za Vaše rady předem děkuji. 

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 83.147 (?), 27.4.2010 13:30

Dobrý den, zrovna dnes jsem také pod keře dávala mulč. kúru. Trávu okolo jsem rýčem odstranila, celé trsy trávy vyházela až zbyla čistá hlína. Text.tkaninu nemám tak jsem rovnou sypala kůrou a kolem dokola všech keříků jsem položila větší kameny co nám zbyla ze skalky. Vypadá to moc pěkně. Krásný den přeje Karolína

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 83.147 (?), 27.4.2010 13:33

Tudíž si tedy myslím, že pokud nemáte text. folii tak je nutné trávu odstranit. Ale s tím co píšete Vy zkušenost nemám. Aje opravdu lepší vše vyplenit

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6492) - 147.108 (?), 27.4.2010 13:37

Bez herbicidu a textilie to bude vypadat hezky tak půl roku. Pak tráva zvítězí.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
Ferda Mravenec - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (2064) - 250.138 (?), 27.4.2010 15:06

Když jsem párkrát něco zamulčovával, tak jsem dat textilii přímo na trávu a na to tu kůru. Tráva přes to nepřerostla.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
konvalinka - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1285) - 143.17 (?), 27.4.2010 15:18