Která značka má nej servis
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 4.243 (?), 9.3.2012 8:25
Jestli si někdo myslí, že po připojení nových HQ k diagnostice to napíše "blbe, vyměň to a to a dělá se to tak a tak" je na obrovském omyslu. Každý servis se tak kvalitní, jak schopní lidé v něm pracují.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 21.230 (?), 10.3.2012 23:27
Děláte z autotune takový všelék a zázrak až je to k smíchu. Z výpisu poznáte houby, stačí když majitel navštíví skutečný servis, ti provedou rebute z důvodu podivných výpisů při např. třech po sobě jdoucích měřeních za půl hodiny provozu a víte p.d! 1. výpis - doba běhu na volnoběžné otáčky 0,64 minut (!), počet startů - 21, použité palivo - Aspen x skutečnost - volnoběh 3 minuty, počet startů - 2, použité palivo - Nat. 95. 2. výpis - 0,24 / 1 / OK. 3. výpis - 1,22/31/Aspen! Skutečnost byla vždy přibližně stejná! Po rebutu se hodnoty srovnaly, otázkou je na jak dlouho
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 21.230 (?), 11.3.2012 14:59
Jestliže tři za sebou jdoucí měření neodpovídají skutečnosti, hodnoty jsou pokaždé jiné a to nejen navzájem, pak i chybové kódy jsou natolik nespolehlivé a nepřesné, že zůstává servisu zase jen ta hloupá stará zkušenost. Vy ano, vy se "budete nejdřív snažit je přečíst", to chápu a je to u vás logické.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | 1, 2
|
|
|