Takže začněme od tlakování. Namísto karbce se namontuje např. destička (těsně), s hrdlem, trubičkou pro hadičku od balonku, nebo jiného zdroje tlaku 0,5 atmosféry (mám stále tuto jednotku v hlavě a nebudu hledat převod). Namontuje se svíčka a utěsní výfuk. Dobrý je i podtlak. Tuto hodnotu by měl motor udržet nejméně po dobu 3-5 vteřin. Dělám jak studenou, tak teplou zkoušku, zahřeji motor a skříň horkovzdušnou pistolí. Projeví se tak možné přisávání falešného vzduchu. To se může dít i jen při podtlaku, takže nic poteklého, očazeného. Kroužky musí jít v drážkách volně a ne kloktat. Zámky kroužků a kolíčky v pístu musí uzavřít po stisknutí kruh a kroužky se nesmí pootočit. Předstih se nastavuje 26° před HÚ a pokud je pertinax kladívka opotřebovaný klidně i jen 15°. Sada membrán s těsněním na karbec Walbro MDC-16, nebo ZAMA M1-M7 stojí cca 200 Kč a je rozhodně lepší ji koupit než tvořit těsnění. Membrány si určitě zaslouží výměnu! U těsnění pod karbcem i mezikusem nezapomenout udělat přesně všechny otvory! Jeden malý je vedení impulsu z klikové skříně a bez něj to nepojede ani náhodou! Je to ten při pohledu od karburátoru nejmenší. Vahadlo se nastavuje tak, aby byla zavřená jehla a horní hrana vahadla zároveň s prohlubní ve které se pohybuje. Po smontování karbce proveďte obdobnou zkoušku tlakem jako u motoru. Vím tyto karbce jsou katastrofa na zkoušení a i pila této řady na demontáž, ale pokud chcete její chod, musíte to podstoupit. Zde najdete rozkres řady 100 včetně správné polohy membrán, možná ji neměl špatně předchůdce, ale vy a jehla netěsní. Vždy musí být mezi membránou regulační a vahadlem těsnění.