Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Když se podíváte do periodického plánu údržby, tak tam zjistíte, že tlumič výfuku se má kontrolovat na ucpání - resp. zanešení a snížení průchodnosti a je třeba ověřovat dotažení šroubů - ve studeném stavu!! Proto tu průchodnost můžete ověřit sám. Je třeba nejprve přečíst návod k tomuto úkonu, potom provést vlastní demontáž a montáž. Nejprve sundejte kryt motoru - 3 spony, potom přední krycí plech a nakonec vlastní tlumič. Pozor na správnou montáž - těsnění je mezi chladící přepážkou a tlumičem, na válec dosedá chladící přepážka. Při montáži dávejte pozor, aby těsnění bylo v obou šroubech - pokud není přilepené a drží tam, kde má být. Tím máte přístupný výfukový kanál - pozor, ať Vám tam nespadnou nečistoty. Předpokládám, že bude pouze mastný - černý , ale jinak v pořádku.  Tlumič by se měl vypálit provozem. Toto nedělejte, pokud si na to netroufáte a domluvte se v servisu.  Obecně je tento úkon - kontrola tlumiče a výfukového kanálu nutný z důvodu sníženého výkonu motoru, je narušeno správné vyplachování motoru/tím i chlazení a v extrémní zátěži to může být díky přehřátí důvod k přidření, nebo i zadření pily. Toho se bát nemusíte, protože se to tak určitě nezaneslo. 

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 15 a číslo 20.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika