Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:Z dotazu není zcela jasné, zda se dusí nedostatkem benzínu (chudá směs), nebo naopak příliš benzínu (bohatá směs). Pán uvádí, že karbec je po rozebrání plný benzínu což by mohlo být spíš bohatou směsí. Dá se to laicky vyzkoušet takto. Prvně bych to zkusil nastartovat bez vzduchového filtru, jestli není ucpán. Pokud se nic nezmění a je dobrá komprese (též se dá laicky vyzkoušet) nastartujeme pilu, dáme plný plyn a šroubováčkem pomale otáčíme tryskou „H“ tak jako by jme ji zašroubovávali. Tím ochuzujeme směs a pokud motor se v určitou chvíli vytočí do otáček a chcípne, tak to bylo příliš bohaté. Závada může být mimo jiné v špatném zpětném ventilku v karburátoru, jehla v karbecu může nedobře uzavírat, ale i v nevhodném naštelování karbecu. Průvodním jevem je vyšší kouřivost motoru.
Nevím co jste myslel „Ani experimenty s jehlami k ničemu nevedou.“ a dost mě to děsí, pokud jste nemyslel s tryskami.
Pokud je pila starší a používal jste směs benzinu s olejem v poměru 1 : 20 mohou být ve válci zacpány výfukové kanály. Kontrolu lze provést sundáním výfuku.