Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Levně vyrobit, napodobit to, co se dobře prodává a už jen  "pod cenou"  prodat. Servis je v podstatě při koupi na posledním místě, neboť každý vidí pilu a nízkou cenu. Potom, až začnou závady, tak se shání a něco se polepí a napasuje a nakonec je to na vyhození. Ale vždyť to zase tolik nestálo a něco to pořezalo, tak se ani není proč zlobit. Dokonce si někteří koupí stejnou a první mají na ND. Když to srovnám s levným nářadím v marketech, tak je to naprosto stejné. Nedávno jsem se ptal na náhradní uhlíky na brusku. To nevedem, kupte novou, nevyplatí se shánět uhlíky. Vedete ND, nevedeme, když se to pokazí, někomu po 14 dnech, někomu později, tak neopravujeme, to se nevyplatí. To je spotřební zboží, které má nějakou hodnotu jen když je funkční. Spálí se motor - vyhodit, poškodí se převody vyhodit, vypínač stojí polovinu brusky včetně shánění, takže vyhodit. Mě řekli, že když mi jede bruska několik roků, tak je to velká výjimka. Předpokládáte, že je přístup při výrobě u levných pil jiný, určitě ne, jsou určeny na použití do té doby, než se pokazí. Oprava je něco, s čím se nepočítá a cena opravy  = většinou cena nové levné pily. Určitě budete vědět víc, až uděláte více, než 2 řezy.

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 17 a číslo 13.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika