Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

U starší pily je to cca 1 1/2 L a 1 otáčka od opatrně zašroubovaných trysek H. To, že nechce škytnout nemusí být zdaleka nastavením karburátoru. Motor se startuje sytičem, který má pevný průtok směsi, při uzavření sytičové klapky a až potom by vadilo chybné nastavení karburátoru. Ověřte zapalování = jiskra, svíčka, kabely. Potom je důležité, zda má motor kompresi. U starších pil je píst a pístní kroužek mnohdy tak volný ve válci, že nedokáže vytvořit potřebné stlačení pohonné směsi a ta se nezapálí. Píst pohybem vytváří impulsy a impulsy pohánějí čerpadlo - membránu v karburátoru. Když toto nefunguje, je problém s přísunem paliva do karburátoru. Je třeba ověřit impulsní hadičku, dle typu (od modelů se 2 šrouby na krytu filtru) a dotažení příruby, pod karburátorem - viditelné od zadní rukojeti nad nádržkou(4 imbus , nebo Torx) dle typu. Když to není dotažené je zase problém s chodem motoru  atd...  

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 17 a číslo 10.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika