Zahradní traktor Husqvarna nebo Starjet?



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4   
                     
host - 174.222 (?) 
29.3.2008 8:01

Vyloženě vadné díly u CTH: světla, řemenice,ložiska, vodící kladky.Nekvalitní: řízení bez kulových čepů, závity do plechu-např. držáky vodících kladek, šrouby závitově atypické s moc skosenou hlavou-náchylné k osmeku, vypínání hydra, hydro samotné poddimenzované-zahřeje a netáhne, řešení těsnosti koše atd.Vždyť víte xxx 120.110-ko  .Ale jinak nikomu ani muk.Mám zatím jen 30mth, sekal jsem jen na podzim ale přesto bojím se sezony, kdy něco klekne.Řemenice a vodící kladky jsem si už udělal.Vodící kladky orig. vydržely nehlučet 6mth.NO COMMENT.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 120.110 (?), 29.3.2008 21:34

Tak to už mi je asi jasný ten problém. CTH jsem kupoval v prodejním středisku HQ a šrouby mají normální metrické závity. Nějaké drobnější potíže jsou :

koš těsní perfektně, ale začala se stahovat těsnící guma – opraveno přinýtováním v rámci záruky

převodovka při běžném sekání nevykazuje žádné nedostatky, ale s těžším přiřezávačem trávníku po cca hodině začal stroj zpomalovat takže jsem musel přidat a po dalších 10 min jsem práci dokončil, tak nevím co by se dělo dál.

Ostatní závady (zatím) neznám.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 73.220 (?), 30.3.2008 8:30

Koupil jsem CTH taky ve značkové prodejně HQ a né někde na trhu a postupem času se projevily všechny popisované závady.Opravil jsem si vše sám dle sebe a vychytal jsem tomu všechny mouchy.Samozřejmě by to měla udělat HQ a neprodávat traktor"" dodělej a uprav si sám""

Co se týká zpomalování, je to problém chlazení oleje v hydru. Ta vrtulka na horní řemenici si může ochladit tak sama sebe.Hlavně že je k tomu fůra závěsných doplňků, které pak stroj sice utáhne, ale dočasu, než se mu uvaří olej a traktor přestane táhnout. Těsnění koše a vůbec jeho dosedací plochy je kapitola sama o sobě. Koš je příliš těžký i prázdný a nepřesně sedí ač se seřizuje jak chce.Gumy okolo koše z něj sjíždějí a padají a za chvíli je někde necháze v trávě.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 120.110 (?), 30.3.2008 9:13

Obecně v rámci ráruky zásadně nic neopravuji, když se některá firma nemá k opravě začnu trochu vyhrožovat, když to mepomůže tak píši maily na servisní středisko, pak na místní zastoupení, potom do managmentu výrobní firmy s kde si těžuji na místní zastoupení - s kopiemi na ty podřízené… Zatím tato metoda vždy zabrala.

Husqvarnu používají i komunálních službách, sám jsem několik takových strojů viděl a nebylo vyjímkou 5 000 a více motohodin i s motorem BS. Pravdou je, že dnes většina firem dováží součástky i celé polotovary z Číny a jiných zemí, protože je nutí konkurence ke snížení cen. V rámci zaměstnání jezdím do několika strojírenských firem kde to takto praktikují a kde si hlídají kvalitu, tak tam po několika reklamacích celého kontejneru s X tisíci součástek nemají problém. Kde ne, tak je na zákazníkovi aby reklamoval, případně aby se takové firmě vyhnul, k čemž napomáhá toto i fórum. Na druhou stranu vím že velmi pečlivou a propracovanou kontrolu má například automobilka a jstejně je rozdíl v tom, když na lince pracuje běžný dělník nebo Polák, Uklrajinec… případně že statisticky auta vyrobená z počátku a konce týdne mají horší kvalitu než ta středeční :-). Je to hodně o lidech…

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 180.197 (?), 30.3.2008 19:00

Můžete mi prosím poradit, jak jste vyřešili to chlazení hydra? Nějaká větší vrtule? Jaká?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 29.75 (?), 30.3.2008 19:47

No tak tady vidím názory které musím dementovat- motory Intec od Briggsu jsou nejlepší jednoválce, hlavně mají litinovou vložku, nikoliv hliníkový válec bez vložky, jako to dělají na nejlevnějších modelech sekaček. Uvědomte si že řada Intec je vrcholová- profi, tudíž ten motor vydrží dost. A je celkem jedno jestli je klika uložená v kluzném nebo valivém uložení, při správné údržbě vydrží motor i dvacet let bez GO.U briggsů jsem se o tom přesvědčil že to jsou kvalitní motory na vlastní kůži několikrát.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 180.197 (?), 30.3.2008 19:54
Kdo u nás dělá prodej/servis Hydro Gear převodovek? Nevíte to prosím?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 93.166 (?), 30.3.2008 21:26

Na horní část hydra nejde dát moc větší vrtule, není tam pod vyhazovacím kanálem moc místa. Vyřešil jsem to starším ventilátorem z vodního chladiče z motorky. který jsem tam přidal. Je napájený z elektroinstalace traktoru a zapínám ho jakmile cítím, že hydro slábne.Rozhodně by našel uplatnění samostatný chladič oleje, jak to dělají u 2-V motorů kohler apod.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 174.222 (?), 4.4.2008 23:10

Ten tomu, komu je to jasné: Na tržišti u vietnamců jsem traktor CTH 150 TWIN nekupoval .A pokud si neděláte servis na tom sám, tak nezjistíte, že např. vodící kladky jsou uchyceny atyp. šrouby, a koupil jsem ho přesto, že servis mám vzdálenější, poněvadž jsem vsadil na značku s pěkným desingem a vcelku i parametrama.Ale papír snese vše a značka je pěkná s......,jen na motor KAWASAKI nedám dopustit-nízká spotřeba a při pravidelné výměně oleje dle servisáka i vysoká životnost, ale že to ostatní bude tak fórový, to jsem podcenil.Ve firemní akci HQ se mi za necelých 90000,-zdálo o kvalitě, dokud jsem se po 5 mth neprobudil díky hluku vodící kladky.Budu s ním bojovat několik let, než ušetřím na jiný, počítám,že občas něco svařím, něco vysoustružím a pokud to bude možné, budu sekat bez koše.Hlavně ať šlape motor.Jinak díly jsou neúměrně drahé na tuto značku, příklad jsem uváděl.Mám kupovat deflektor a i doplňky jsou dražší než na hondu.Co dodat.Jinak dobrý, asi jsem náročný.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 102.119 (?), 5.4.2008 11:43

Ne, nejste náročný. Jen jste se zklamal na výrobku věhlasné značky jako já.Kdybych věděl, že polovina vyměnitelných dílů je čičmanských, nikdy bych to nekoupil ani k vůli motoru.Jejich servis stojí jen na drahých dílech /opět čičmanských / a drahé práci, kterou se raději každý udělá sám. Mám dojem, že to není dobře a napsal jsem i vedení HQ dost ostrý dopis aby se chytili za nos - ani mi neodpověděli.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4   
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika