Vytopená zahradní technika
|
|
 |
 |
host - 217.227 (?) 3.7.2009 14:25
V první věc je vysušení stroje,,ale vyusušení stroje bez rozebrání je na nic. takže co nejvýc rozebrat a nechat usušit či vysušit PoZOR pal. filtr bych uš nepoužíval jde i oto jak dlouho byl stroj pod vodou jestly že díle podívám se do válce,, tak že sundám výfuk ,, jestliže válec není nák narušení ani známka po reznutí či korozi stroj pojede dál. záleží i na zapolování dlouho pod vodou zapalování má také slabost že se lechce propojí + a - a dojde k vyhoření zapalování také dochází odlepení části zapalování,,pak je nefunkční,, palyvová nádrž by mněla bít dukladně vyčištěna + s hadičkou a karburátorem karburátor se rozebere jen s jedné strany je tam vždy 1 šroub, dejte pozor na membránu nesmí se roztrhnout,,nikdy bívá přilepená. pod membránou najdete sítko to profoukněte a vyčištěte tam se usazuje nejvíce bordelu. vše si pamatujte at to mužete i smontovat spět. Na elektrická stroje je to horší tam se musí také část rozebrat a vysušit tam je koroze ale silnější a zanechá věčí škody v první věci bych naštívyl servis a nechat stroj skontrolovat v případě jim i na hlásit že byl pod vodou počítejte s tím že s 50 procent stoj ož není použitelní,, u motorových srtoju se dá hodně zachránít ale elektrika a voda nejsou přátelé.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 167.6 (?), 27.6.2009 8:24, zobrazeno: 7851x
Jedná se o motorovou pilu Husqvarna, křovinořez Partner a elektrické plotové nůžky.Prosím o radu jak nejdřív postupovat.Díky Eva
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 120.31 (?), 27.6.2009 8:36
Osobně bych vylil náplně vyšrouboval svíčku a stroje pořádně vyčistil a vysušil.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
RadekB - Diamantový Zahrádkář (1424) - 21.230 (?), 27.6.2009 9:19
Ano, Ferda má naprostou pravdu, nejprve poctivě, klidně i tlakem, vypláchnout celek (bez demontáže čehokoliv!), řádně nechat odkapat. Po oschnutí, alespoň částečném, demontovat svíčky, vzduchové filtry a vylít náplně a hlavně nateklou vodu z motorů a výfuků! Do motorů nakapat pár kapek motorového oleje. Protočit motorem bez nastartování. Vše nechat vyschnout. Pratelné vzduchové filtry vyprat, papírové vyměnit. Čistým benzínem vypláchnout nádrže. Magnety setrvačníků ošetřit jemným filmem vazeliny. U plotostřihu bude nutné namazat kluzná místa nožů, do převodovky by se voda dostat neměla. Kontrola náplně ale je lepší. To samé platí u převodovky křoviňáku. Na škodu není nastříkat motory např. WD 40 olejem.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 118.44 (?), 27.6.2009 9:21
Pokud se jemný písek nedostal do motoru a ložisek tak by stačilo možná jen umýt ale jestli jo, tak asi jedině stroje rozebrat vyčistit popř vyměnit ložiska.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 167.6 (?), 27.6.2009 14:50
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 217.227 (?), 3.7.2009 14:25
V první věc je vysušení stroje,,ale vyusušení stroje bez rozebrání je na nic. takže co nejvýc rozebrat a nechat usušit či vysušit PoZOR pal. filtr bych uš nepoužíval jde i oto jak dlouho byl stroj pod vodou jestly že díle podívám se do válce,, tak že sundám výfuk ,, jestliže válec není nák narušení ani známka po reznutí či korozi stroj pojede dál. záleží i na zapolování dlouho pod vodou zapalování má také slabost že se lechce propojí + a - a dojde k vyhoření zapalování také dochází odlepení části zapalování,,pak je nefunkční,, palyvová nádrž by mněla bít dukladně vyčištěna + s hadičkou a karburátorem karburátor se rozebere jen s jedné strany je tam vždy 1 šroub, dejte pozor na membránu nesmí se roztrhnout,,nikdy bívá přilepená. pod membránou najdete sítko to profoukněte a vyčištěte tam se usazuje nejvíce bordelu. vše si pamatujte at to mužete i smontovat spět. Na elektrická stroje je to horší tam se musí také část rozebrat a vysušit tam je koroze ale silnější a zanechá věčí škody v první věci bych naštívyl servis a nechat stroj skontrolovat v případě jim i na hlásit že byl pod vodou počítejte s tím že s 50 procent stoj ož není použitelní,, u motorových srtoju se dá hodně zachránít ale elektrika a voda nejsou přátelé.
|
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|