Vysoké otáčky sekačky, motor Briggs



host - 96.42 (?)
20.5.2020 12:53
Před karburátor patří vzduchový filtr a do něj, do držáku filtru by měla být zapojená ta hadička z přetlaku z motoru. Musí být zapojená do sání a taky by tudy motor bral prach mimo filtr.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2,  3   
greeny - (1) - 175.35 (?), 16.5.2020 7:24, zobrazeno: 11394x

Zdravím, měl bych dotaz ohledně vysokých otáček u sekačky s motorem briggs. Sekačku jsem dostal ve velmi zdevastovaném stavu, podařilo se vše opravit až na vysoké otáčky motoru. Regulace funguje správně, táhla chodí lehce a regulátor zavírá škrtící klapku při vysokých otáčkách. Bohužel škrtící klapka je zcela zavřená a nasávaný vzduch proudí pouze malým otvůrkem který je továrně vyvrtán ve škrtící klapce. Motor běží ve vysokých otáčkách a klapka je zavřená na doraz. Kontroloval jsem sací potrubí zda není někde netěsnost a použil nová těsnění a pro jistotu je utěsnil motorářským tmelem. Číslo motoru jsem si zapoměl opsat, mohu jej sem doplnit, úpokud je to třeba?  Jedná se o motor briggs který má nádrž nad úrovní karburátoru, benzín je do karburátoru veden hadičkou, karburátor má plovákovou komoru a jímka plovákové komory je ke karburátoru přitažena šroubem který je zároveň hlavní tryskou. Nevím zda je pod touto jímkou jiné těsnení a tryska není zcela utažená a dochází tím k nadměrnému obohacování směsi? Sekačka nekouří pokud otevři škrtící klapku manualně za chodu motoru, otáčky se ještě zvyšují, sekačka se nedusí a jde plynule do vyšších otáček. Sem tam se stane, že otáčky spadnou na volnobežné cca na dobu 10 vteřin a regulátor začne přiotevírat škrtící klapku a regulovat otáčky. Ale po chvilce vyletí otáčky zase hodně vysoko. Nesetkal jste se někdo s touto závadou? Příjde mi že při startu sekačka,,zakopává" startovací šňůrou musím hodně cuknout jinak nepřekonám kompresi motoru - či velký předstih, občas mi sekačka vytrhne startovací úchyt z ruky. Předstih je však pevně daný umístěním indukční cívky a klínek rotoru magnetu taktéž není ustřižený ani posunutý, svíčku jsem pro jistotu taky zkoušel měnit, abych mohl vyloučit nějákou kapacitanci a občasný zážeh směsi v jiný okamžik. Nesetkal jste se s touto závadou někdo? 

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 128.28 (?), 16.5.2020 11:57

Typ by se hodil. Má to automatický sytič (autochoke)? 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 175.35 (?), 16.5.2020 12:47

Typ zjistím, má to jen ten pryžový,, cucák" pro studený start. a potom páčku želva- zajíc pro zvýšení předpětí pružiny regulátoru, jinak nic. v karburátoru další klapka není. Děkuji vám moc za zájem :-) 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 128.28 (?), 17.5.2020 11:44
Tam jde o to, jestli do toho automatický sytič nekecá, protože "plynem" neděláte nic jiného než otevírání škrtící klapky. Pokud je tedy stále zavřená, tzn. směs maximálně bohatá, buď lanko nedělá co dělat má, nebo je automatický sytič zaseknutý a tím pádem pořád aktivovaný.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 96.42 (?), 18.5.2020 7:16
Motory s primerem nemají automatický sytič. Primer je ruční sytič. Podle stavu, v jakém sekačka byla bych zkontroloval pružinky u karbecu, hlavně tu, která vyvažuje škrtící klapku. A promazat drát želva zajíc.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 175.35 (?), 19.5.2020 21:49
Drát želva zajíc je odpojená, regulátor v bloku motoru pořád tlačí na škrtící klapku aby byla zavřená, klapka je zcela zavřená a motor běží na vysoké otáčky i když je klapka zavřená na doraz. Nevím kudy motor nasává vzduch pro tyto vysoké otáčky když je v klapce pouze cca 6mm otvor. Na sacím potrubí jsou nové těsnění a ještě utěsněny motorkářským tmelem, nikde jsem žádnou netěsnost nenašel.. ☹️

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 96.42 (?), 20.5.2020 12:53
Před karburátor patří vzduchový filtr a do něj, do držáku filtru by měla být zapojená ta hadička z přetlaku z motoru. Musí být zapojená do sání a taky by tudy motor bral prach mimo filtr.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 175.35 (?), 28.5.2020 8:26

Fitlr box a filtr je demontován z lepšího přístupu ke karburátoru. Zkoušel jsem i s i bez a na vysoké otáčky přítomnost boxu ani filtru nemá vliv. Máte ještě někdo nějáký nápad čím by mohly být vysoké otáčky způsobeny? Např. závadou na časování ventilů? že by bylo posunuté a docházelo k jinému,, výplachu" válce? Jak mi bylo porazeno se šroubkem na dolazení volnoběhu - či směsi, nikde jsem jej nenašel ani otvor po něm, odkud by byl vytřepán.

Ještě nějáký nápad..? Předem děkuji. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 175.35 (?), 28.5.2020 8:34

Jen přidávám fotografie klapky v karburátoru, při zavřené klapce motor běží na vysoké otáčky.


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 175.35 (?), 28.5.2020 8:35

foto


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika